Nowa koncepcja premium w marketingu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa koncepcja premium w marketingu

Programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online.

Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konferencja Programmatic Marketing powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.

Jeżeli:

  • zależy Państwu na właściwym wykorzystaniu technologii programmatic,
  • szukają Państwo skutecznych rozwiązań w zakresie wykorzystania różnych kanałów reklamy i programmatic buying,
  • chcą Państwo uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych w świecie nowych technologii i narzędzi marketingowych,
  • jakie zagrożenia i jakie możliwości płyną z programmatic marketingu,
  • jak mierzyć efektywność poszczególnych działań,

nie może Państwa zabraknąć na konferencji Programmatic Marketing, która odbędzie się już 25 lutego 2015 w Warszawie.

Szczegóły o wydarzeniu można znaleźć na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij