TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa koncepcja premium w marketingu

Programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online.
O autorze
1 min czytania 2015-12-03

Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.

Konferencja Programmatic Marketing powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.

Jeżeli:

  • zależy Państwu na właściwym wykorzystaniu technologii programmatic,
  • szukają Państwo skutecznych rozwiązań w zakresie wykorzystania różnych kanałów reklamy i programmatic buying,
  • chcą Państwo uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych w świecie nowych technologii i narzędzi marketingowych,
  • jakie zagrożenia i jakie możliwości płyną z programmatic marketingu,
  • jak mierzyć efektywność poszczególnych działań,

nie może Państwa zabraknąć na konferencji Programmatic Marketing, która odbędzie się już 25 lutego 2015 w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegóły o wydarzeniu można znaleźć na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing