K2 i Decathlon. O świętach inaczej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 i Decathlon. O świętach inaczej

Agencja K2 przygotowała nową odsłonę kampanii The Cathlons dla marki Decathlon.

Z okazji nadchodzących świąt Decathlon przygotował reklamę inspirowaną filmami takimi jak Kruk czy Batman. Film wyreżyserowany przez Marka Cichego, zarządzającego działem K2 Motion, pokazuje, że sprzęt sportowy jest świetną niespodzianką dla najbliższych i w te Święta warto na niego postawić.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania telewizyjna ruszyła 4 grudnia. W telewizji można zobaczyć spoty o długości 30 sekund, natomiast w internecie spot 45-sekundowy. 

To już szósta odsłona kampanii The Cathlons autorstwa agencji interaktywnej K2. Produkcją zajęła się Papaya, za zakup mediów odpowiada LOWE Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij