Z okazji nadchodzących świąt Decathlon przygotował reklamę inspirowaną filmami takimi jak Kruk czy Batman. Film wyreżyserowany przez Marka Cichego, zarządzającego działem K2 Motion, pokazuje, że sprzęt sportowy jest świetną niespodzianką dla najbliższych i w te Święta warto na niego postawić.
Kampania telewizyjna ruszyła 4 grudnia. W telewizji można zobaczyć spoty o długości 30 sekund, natomiast w internecie spot 45-sekundowy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To już szósta odsłona kampanii The Cathlons autorstwa agencji interaktywnej K2. Produkcją zajęła się Papaya, za zakup mediów odpowiada LOWE Media.