5. edycja konkursu na Blog Firmowy Roku rozpoczęta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
5. edycja konkursu na Blog Firmowy Roku rozpoczęta

Już po raz piąty polskie firmy mogą uczestniczyć w konkursie na Blog Firmowy Roku. W dotychczasowych edycjach udział wzięło blisko 400 blogów firmowych. Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Dominik Kaznowski, który od 2007 roku tworzy blog o blogach firmowych - blogifirmowe.com.

W ciągu ostatnich pięciu lat rynek przeszedł niemal całkowitą ewolucję w kwestii podejścia do otwartej komunikacji w sieci. Blogi są dzisiaj wykorzystywane nie tylko przez największe marki z sektora telekomunikacyjnego (Orange, Play, Netia) czy finansów (BZ WBK, PKO BP, DM BOŚ), ale również jednoosobowe firmy ze wszystkich sektorów gospodarki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku z inicjatywy MamStartup i NowyMarketing utworzona została nowa, eksperymentalna kategoria “Blogi startupów”, która poza wyróżnieniem daje szansę na pokazanie swojego projektu szerszej publiczności.

Od trzech lat firmowe blogowanie oceniane są przez studentów, co stanowi dodatkowe wyzwanie dla zgłaszających się marek. W tym roku jurorami w konkursie są studenci specjalizacji magisterskiej „Nowe media” w Collegium Civitas. Ogłoszenie wyników odbędzie się 15 stycznia, w siedzibie uczelni w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, podczas seminarium podsumowującego 5. edycję konkursu. Będzie to również okazja do wysłuchania osób na co dzień zajmujących się tworzeniem blogów w firmach oraz zapoznania się z czwartą falą badania blogosfery firmowej.

- Mam nadzieję, że w ciągu tych 5 lat udało się zbudować zrozumienie dla wykorzystania blogów przez firmy. Otwarta komunikacja jest tym, czego coraz częściej sami oczekujemy od marek. W świecie zdominowanym przez dostęp do informacji, trzeba samemu stać się ich źródłem – komentuje Dominik Kaznowski.

Celem konkursu jest promowanie dobrych praktyk w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych. Głównym kryterium oceny blogów jest przełamywanie stereotypów w komunikacji pomiędzy firmami a konsumentami. Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 31 grudnia do północy. 

Szczegóły: http://www.facebook.com/events/405264572876912/  oraz na stronie blogifirmowe.wordpress.com.

Partnerami konferencji są IAB Polska i PBI oraz Collegium Civitas, NowyMarketing jest patronem medialnym.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij