Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marketingowy potencjał mariażu sztuki z inżynierią

Na festiwalu art+bits następcy Leonarda da Vinci prezentowali swoje efektowne realizacje. Kreatywni inżynierowie i twórcy z nurtu art/technology udowodnili jak piękne mogą być nowoczesne technologie.
O autorze
1 min czytania 2012-11-30

Uczestnicy katowickiego art+bits – zarówno profesjonaliści jak i zafascynowani sztuką płynącą z szeroko pojętej techniki amatorzy – eksplorowali związki między sztuką a nowoczesnymi technologiami m. in na warsztatach muzyki elektronicznej, budowania roślinno – technicznych instalacji, zajęciach z tworzenia interaktywnych przestrzeni, projektowania obliczeniowego, projekcjom na obiektach przestrzennych z uwzględnieniem ich geometrii oraz cyfrowej fabrykacji przy użyciu wycinarek i drukarek 3D. Ćwiczyć wyobraźnię i poszerzać wiedzę również można było na prelekcjach. Swą efektowną, a zarazem bardzo użyteczną wiedzą dzielili się na wykładach eksperci od art/technology z różnych krajów. O społecznym mapowaniu Londynu i projekcie Mapping for Change, który w przyszłym roku obejmie Katowice ze swadą mówiła Louise Francis. Michael Badics z Ars Electronica najważniejszej europejskiej organizacji nurtu art/technology, Adam Cooke, Elizabeth Edwards i Krzysztof Trzewiczek również opowiedzieli o otwartych na technologie i sztukę miastach oraz o wizualizacji danych związanych z metropoliami. Całość wzbogacił wernisaż z interaktywnymi instalacjami i projekcjami w katowickim Rondzie Sztuki, kinowy pokaz filmów z Ars Electronica Animation Festival oraz kończące imprezę muzyczno – wizualne party „art+beats Audiovisual Show” w Klubokawiarni Redakcja.

– Świetna, inspirująca impreza dla fanów art/technology. Otwarci i kreatywni ludzie z pasją tworzą wielki potencjał tego festiwalu – podsumowuje tegoroczne art+bits Louise Francis z Mapping for Change. – Impreza przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Zaangażowani uczestnicy, merytoryczni i pełni pasji wykładowcy oraz prezenterzy, doskonałe instalacje i innowacyjne realizacje artystyczno-technologiczne towarzyszyły nam przez całe trzy dni. Jestem wielkim optymistą, co do drugiej edycji. Liczę na co najmniej tak spektakularne doznania jakie mieliśmy już przy pierwszej – dodaje współorganizator Witold Kempa, prezes interaktywnego domu produkcyjnego Netizens. Również ekspert liderującej w światowych trendach artystycznej inżynierii Ars Electronici zachwala festiwal – Czułem na art+bits niepowtarzalną energię jaka tworzyła się z połączenia zwykle odległych od siebie dziedzin. Co ważne te dobre wibracje udzieliły się także przybyłym ludziom, którzy po raz pierwszy zetknęli się z takim otwartym podejściem do twórczości. Sztuka, technologia i marketing połączone razem umożliwiają nieskrępowaną ekspansję w nieograniczone niczym obszary kreatywności. Ale tez tworzą potencjał dla bzinesu – mówi Michael Badics.

Organizatorami art+bits festiwalu o spotkaniu sztuki i technologii były instytucje MediaLab Katowice, Katowice Miasto Ogrodów, ASP Katowice oraz interaktywny dom produkcyjny Netizens.

Oto galeria zdjęć z festiwau:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing