PZL rośnie w siłę – Tomasz Skorupa dołącza do działu kreacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PZL rośnie w siłę – Tomasz Skorupa dołącza do działu kreacji

Wraz z wzrostem ilości realizowanych projektów oraz nowymi budżetami agencja nieustannie powiększa dział kreacji. W listopadzie do agencji PZL dołączył Tomek Skorupa.

Tomek to doświadczony seniorcopywriter, który pracuje w zawodzie ponad 15 lat. Rozpoczynał jeszcze w Ammirati Puris Lintas. Później były m.in. TBWA, G7, Team One i 303, Walk, Ogilvy. Współtwórca kampanii TurboDymoMan i Sióstr Bezendu dla marki 36.6, reklam dla Simplusa, Żywca, Żubra. Zdobywca kilku nagród na reklamowych konkursach ogólnopolskich. Ostatnio za kampanię dla Programu 3 Polskiego Radia „Trójka nie nadaje bzdur”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poza twórczością reklamową, jest również współautorem pełnometrażowej sztuki Kitta Kergulena, święcącej sukcesy na deskach Teatru Wyspiańskiego w Katowicach.

W PZL wesprze dział kreacji w obsłudze bieżących klientów agencji oraz będzie odpowiadał za prace nad projektami new business.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij