TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Integer.pl i Social WiFi z cross-promocją dla Red Bull MOBILE

Paczkomaty® InPost (Grupa Integer.pl) i Social WiFi połączyły swój potencjał marketingowo-technologiczny i wystartowały z pierwszą wspólną integracją. Klienci wybranych Paczkomatów® InPost zlokalizowanych w Warszawie mogą skorzystać z darmowego Wi-Fi i odebrać w salonach Play starter Red Bull MOBILE
O autorze
1 min czytania 2015-12-09

Akcja została przygotowana dla operatora komórkowego Red Bull MOBILE, który oferuje usługi mobilne ludziom prowadzącym aktywny tryb życia i stale korzystającym z internetu, także w smartfonie. Celem kampanii jest wejście w interakcję z klientami Paczkomatów® InPost z wykorzystaniem inteligentnego Wi-Fi, nawiązanie z nimi kontaktu oraz zainteresowanie ich marką Red Bull MOBILE. Dodatkowo, akcja łączy światy online i offline – jej uczestnicy po skorzystaniu z Wi-Fi zobaczą na ekranach swoich smartfonów zaproszenie do skorzystania z promocyjnego pakietu 1 GB i odwiedzenia salonu stacjonarnego.

Jak to działa?

Klient odbierający przesyłkę w Paczkomacie® InPost widzi nalepki, które informują go o możliwości połączenia z darmowym Wi-Fi. Po zalogowaniu się na ekranie smartfona zostanie wyświetlony specjalny voucher Red Bull MOBILE (przesyłany również na maila), który klient może wymienić w wybranym salonie Play na darmowy starter z internetem 1 GB. Finalnie pozostaje mu już tylko wykorzystać starter i cieszyć się internetem Red Bull MOBILE. Akcja potrwa do końca grudnia.

Social WiFi, podobnie jak Paczkomaty® InPost, dostarcza usługi wspierające działania e-commerce, a akcja z Red Bull MOBILE jest pierwszym przykładem zastosowania integracji – mówi Rafał Brzoska, CEO Integer.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Social WiFi dostarcza usługę Wi-Fi nie tylko w hotelach, restauracjach, czy sklepach, ale również na eventach, akcjach specjalnych i konferencjach. Dbamy o ciągły rozwój, integrujemy naszą platformę analityczno-marketingową z innymi narzędziami i technologiami, tak żeby była wszechstronnie wykorzystywana i wspierała działania w obszarach e-commerce, marketingu, sprzedaży i budowania wizerunku. Integracja z Paczkomatami® InPost jest kolejnym krokiem w rozszerzaniu oferty dla naszych Klientów – mówi Artur Racicki, CEO Social WiFi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się