Rozstrzygnięcie przetargu mediowego na obsługę firmy Żabka Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rozstrzygnięcie przetargu mediowego na obsługę firmy Żabka Polska

9 grudnia rozstrzygnięty został przetarg na obsługę mediową spółki Żabka Polska, właściciela sieci Żabka i Freshmarket.

Firma zaprosiła do przetargu cztery agencje, w tym między innymi ZenithOptimedia Group, z którą dotychczas współpracowała. Zwyciężył dom mediowy OMD, współpracujący do tej pory z takimi markami jak: Heinz, McDonalds, Nissan czy Wedel.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od stycznia OMD pracować będzie nad zakupem mediów do rozpoczętej w grudniu nowej kampanii sieci, prowadzonej pod hasłem „Żabka – mały, wielki sklep”.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij