Film „Good Morning World” prezentuje różne osoby przy porannej kawie w ich własnych kuchniach na całym świecie. Poza zamiłowaniem do porannej kawy łączy ich to, że wszyscy śpiewają i grają z wykorzystaniem łyżek, kubków, widelców i słoików kawy hit „Don’t Worry” norweskiej formacji Madcon. To, co jest wyjątkowe w przypadku tego wideo, to możliwe po raz pierwszy na Facebooku rotowanie filmu na smartfonach.
Młodym miłośnikom kawy od pierwszych chwil każdego poranka towarzyszą ich telefony, które służą poszukiwaniu rozrywki i newsów, a także nowych przeżyć. Wideo 360˚ pozwala marce być z nimi w kontakcie w innowacyjny sposób.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Firma Nestlé niedawno po raz kolejny połączyła siły z Google, oferując fanom kawy nową aplikację Nescafé 360˚ – pierwsze wirtualne doświadczenie kawowe. Nescafé to także pierwsza globalna marka, która przeniosła swoją stronę internetową w całości na platformę Tumblr, aby wzmocnić więź z młodszymi fanami marki poprzez stworzenie im jak największych możliwości kreacji i dzielenia się treścią w social mediach.
Marka Nescafé jest jednym z 6 partnerów Facebooka w launchu technologii 360°.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024