TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nagrody EB Kreator 2015 rozdane – zwycięzcami Clearcode, Fenomem, IKEA, Merix Studio, Grupa PZU i STX Next

Podczas uroczystej gali 10 grudnia br. wręczono nagrody w II edycji konkursu EB Kreator, organizowanego przez serwis GazetaPraca.pl. Eksperci w dziedzinie mediów, rekrutacji oraz budowania marki pracodawcy przyznali tytuł EB Kreatora 2015 w pięciu kategoriach.
O autorze
2 min czytania 2015-12-14

Wśród nagrodzonych znalazły się marki: Clearcode, Fenomem, IKEA, Grupa PZU oraz STX Next. Specjalne wyróżnienie za całokształt działań employer brandingowych trafiło do firmy Merix Studio.

– Do tegorocznej edycji konkursu EB Kreator zgłosiło się ponad 50 firm, a jej poziom był jeszcze wyższy niż pierwszej. To nas bardzo cieszy, bo oznacza, że pracodawcy w Polsce na dobre zapomnieli o komunikacji z kandydatami opartej na zapraszaniu do „przyjaznej atmosfery”, „dynamicznego zespołu” i „prężnie rozwijającej się firmy”. Obserwując nasz konkurs, można zauważyć, że przywiązują teraz znacznie większą wagę do odpowiedniej prezentacji wizerunku firmy i zachęcania do współpracy konkretnych kandydatów – mówi Adam Wąsik, dyrektor zarządzający GazetaPraca.pl i współorganizator konkursu EB Kreator.

Zwycięzcą w kategorii Ogłoszenie rekrutacyjne została firma STX Next, którą wyróżniono za ogłoszenie skierowane do uczestników konferencji dla Python Developerów. Oprócz skuteczności jury doceniło zachęcającą do zabawy ulotkę-origami, z której można złożyć papierowego pytona w kolorystyce charakterystycznej dla CI firmy.

Za najlepszą firmową stronę poświęconą karierze uznano stronę Clearcode, która w dopracowanej wizualnie formie proponuje kandydatom kompletną informację na temat pracodawcy, równie dobrze widoczną w wersji mobilnej. Strona odpowiada na wszystkie najnowsze trendy w obszarze candidate experience oraz perfekcyjnie eksponuje oferty pracy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najlepszą kampanią w social media okazały się działania rekrutacyjne agencji Fenomem, która na Snapchacie poszukiwała aktywnych w mediach społecznościowych kandydatów do działu kreatywnego. Kampania zaangażowała ponad 100 osób, a agencja wzbogaciła się o pracowników i nowych „obserwujących” w aplikacji.

Zwycięzcą w kategorii Akcja rekrutacyjna została firma IKEA za zorganizowanie akcji rekrutacyjnej pod hasłem „Make a chair and take a seat” do nowego sklepu sieci w Bydgoszczy. Bezpośrednio w jej wyniku firma zatrudniła 10 osób, a popularność akcji w mediach zapewniła dodatkowe 8 tys. zgłoszeń na różne stanowiska do tego sklepu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampanią EB roku została kampania Grupy PZU – #najlepszastrona, która zyskała uznanie jury ze względu na promowanie pracodawcy z przymrużeniem oka i dystansem do korporacji. Doceniono także wykorzystanie w kampanii serwisów społecznościowych i promocji za pośrednictwem znanych blogerów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dodatkowo jury przyznało specjalne wyróżnienie firmie Merix Studio za konsekwentne, spójne, kreatywne i niskokosztowe podejście do działań wizerunkowo-rekrutacyjnych oraz za pokazanie, jak działania z obszaru employer branding mogą wspierać cele marketingowe.

W jury konkursu znaleźli się: Zyta Machnicka, właścicielka Lightness i autorka bloga CandidateExperience.pl, Szymon Motławski, kierownik zespołu ekspertów Pracowni EB, Urszula Płosarek, strateg employer brandingu i autorka bloga Outofbox.pl, Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Marketing Category Manager w Sodexo. Adam Wąsik, dyrektor zarządzający GazetaPraca.pl oraz Małgorzata Wojciekiewicz, Strategic Client Manager w GoldenLine.

Wręczenie nagród EB Kreator odbyło się w czwartek, 10 grudnia w siedzibie Agory. Uroczystą galę poprowadził Zygmunt Chajzer.

Więcej informacji o konkursie EB Kreator dostępnych jest na stronie.