VML Poland wygrała przetarg na strategiczne partnerstwo i obsługę marki Cheetos w Internecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VML Poland wygrała przetarg na strategiczne partnerstwo i obsługę marki Cheetos w Internecie

VML Poland wygrała przetarg na digitalową strategię komunikacji i obsługę internetowej obecności marki Cheetos na rynku polskim. Dla drugiej największej marki w portfolio snackowym PepsiCo agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie komunikacji w social media (m.in. Facebook)...

...oraz realizację kilku dużych aktywacji. Pierwsza z nich wystartuje już w lutym 2016 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W przetargu brały udział cztery agencje. Na wybór zwycięzcy wpłynęły m.in. efektywna realizacja zadań postawionych w briefie oraz innowacyjne, zwłaszcza w warstwie technologicznej, rozwiązania kreatywne zaproponowane przez VML Poland.

To kolejna marka z portfolio PepsiCo, której obsługę koncern powierzył agencji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij