Piotr Skura pokieruje działem produkcji w Brave Hearts

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piotr Skura pokieruje działem produkcji w Brave Hearts

Do agencji marketingowej Brave Hearts dołączy Piotr Skura, który obejmie w niej stanowisko dyrektora produkcji. Skura zarządzał będzie zespołem accountów i producentów, a także nadzorował najważniejsze projekty agencji.

Przez ostatnie dwa lata Piotr Skura pracował w agencji McCann Worldgroup na stanowisku Senior Project Managera, gdzie kierował zespołem i realizował projekty dla firmy Samsung Electronics Polska, PZU SA, McDonald’s, Citi Handlowy, Coca-Cola, Totalizator Sportowy, Mastercard i inni. Wcześniej pracował w agencji marketingu zintegrowanego Mea Group jako Project Manager oraz w Pegasus Advertising i United PR jako PR-owiec. Zakres jego kompetencji to experiential marketing, event, PR, wsparcie sprzedaży. Ukończył studia politologiczne ze specjalizacją w zakresie marketingu politycznego, jest aktywny społecznie (założyciel i członek zarządu w stowarzyszeniu Wola Zmian).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To już trzecia agencja i prawie 6 lat, podczas których zespół Witczyńska, Głowacka, Skura pracuje razem. W związku z dynamicznym rozwojem obsługiwanych klientów, budowanie mocnego zespołu realizacyjnego powierzamy znanemu nam dobrze specjaliście w dziedzinie experiential&event marketingu – mówi Katarzyna Florek (Głowacka), dyrektor kreacji i członek zarządu Brave Hearts.

Po pół roku działalności agencja Brave Hearts obsługuje 10 klientów. „Zrealizowaliśmy projekty dla firm takich jak: Totalizator Sportowy, Douglas, Nivea, Pay U, EDF Polska. W tej chwili finalizujemy rozmowy z kolejnymi klientami, a także pracujemy nad projektem autorskim z udziałem kluczowych instytucji kulturalnych w Polsce. Poszerzamy zakres naszych kompetencji w kierunku dynamicznie rozwijającego się na świecie experiential marketingu, który był od zawsze naszą najmocniejszą stroną.” – mówi Marzena Witczyńska, prezes agencji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij