TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Piotr Skura pokieruje działem produkcji w Brave Hearts

Do agencji marketingowej Brave Hearts dołączy Piotr Skura, który obejmie w niej stanowisko dyrektora produkcji. Skura zarządzał będzie zespołem accountów i producentów, a także nadzorował najważniejsze projekty agencji.
O autorze
1 min czytania 2015-12-16

Przez ostatnie dwa lata Piotr Skura pracował w agencji McCann Worldgroup na stanowisku Senior Project Managera, gdzie kierował zespołem i realizował projekty dla firmy Samsung Electronics Polska, PZU SA, McDonald’s, Citi Handlowy, Coca-Cola, Totalizator Sportowy, Mastercard i inni. Wcześniej pracował w agencji marketingu zintegrowanego Mea Group jako Project Manager oraz w Pegasus Advertising i United PR jako PR-owiec. Zakres jego kompetencji to experiential marketing, event, PR, wsparcie sprzedaży. Ukończył studia politologiczne ze specjalizacją w zakresie marketingu politycznego, jest aktywny społecznie (założyciel i członek zarządu w stowarzyszeniu Wola Zmian).

To już trzecia agencja i prawie 6 lat, podczas których zespół Witczyńska, Głowacka, Skura pracuje razem. W związku z dynamicznym rozwojem obsługiwanych klientów, budowanie mocnego zespołu realizacyjnego powierzamy znanemu nam dobrze specjaliście w dziedzinie experiential&event marketingu – mówi Katarzyna Florek (Głowacka), dyrektor kreacji i członek zarządu Brave Hearts.

Po pół roku działalności agencja Brave Hearts obsługuje 10 klientów. „Zrealizowaliśmy projekty dla firm takich jak: Totalizator Sportowy, Douglas, Nivea, Pay U, EDF Polska. W tej chwili finalizujemy rozmowy z kolejnymi klientami, a także pracujemy nad projektem autorskim z udziałem kluczowych instytucji kulturalnych w Polsce. Poszerzamy zakres naszych kompetencji w kierunku dynamicznie rozwijającego się na świecie experiential marketingu, który był od zawsze naszą najmocniejszą stroną.” – mówi Marzena Witczyńska, prezes agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj