Na stronie https://swietazplay.pl/ Abstrachuje.TV, SKKF, Banshee, JDabrowsky oraz znani z reklam Sprzedawcy Play walczą o głosy internautów. Wyznaczone im zadania wykonali jednak po swojemu – ulepiony przez Abstrachuje.TV bałwan z masy solnej wystąpił w ich najnowszym filmie o zamianie ról w związku, SKKF zamienił się w prezent w grze komputerowej, a JDabrowsky przygotował wigilijną jajecznicę z szynką… za to w pięknie udekorowanej kuchni. Sprzedawcy z reklam Play nagrali dla swoich fanów lipsync świątecznych przebojów, a Banshee wykonała jedyny w swoim rodzaju make up śnieżynki.
Za wszystkim stoi oczywiście Play i świąteczny konkurs „Magia Świąt”. Internauci mogą w nim wygrać m.in. spotkanie z twórcą, którego film zwycięży w rywalizacji, a także wiele muzycznych nagród.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja artegence.
Zadania nakręcone przez bohaterów:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Banshee:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
SKKF:
JDabrowsky:
Abstrachuje.TV:
Sprzedawcy Play: