TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Święty” content marketing

Jak marki poradziły sobie w tym roku podczas świątecznej gorączki? W jaki sposób stworzyły dobry jakościowo i angażujący content? Z których narzędzi korzystały? Na rynku pojawiła się pierwsza ekspercka analiza najlepszych kampanii content marketingowych realizowanych w Polsce i na świecie.
O autorze
1 min czytania 2015-12-21

Święta i Nowy Rok to prawdziwe wyzwanie dla content marketingu, okres, kiedy każda marka próbuje się wyróżnić i podejść do odbiorcy w niebanalny sposób. Właśnie to narzędzie łączy wartościowy pod względem użyteczności dla odbiorcy przekaz z naturalnym lokowaniem produktu. Jak poradziły sobie w tym roku czołowe polskie i zagraniczne marki?

E-book „„Święty” content marketing” to solidna porcja świątecznych kampanii content marketingowych, garść smakowitych inspiracji, szczypta porad i wreszcie, deser w postaci analizy ekspertów. – komentuje Grzegorz Miłkowski, Managing Director ContentHouse, wydawca e-booka.

W publikacji znaleźć można przegląd narzędzi content marketingowych w ujęciu świątecznym, dobre praktyki związane z planowaniem strategii content marketingowych, wskazówki dotyczące mierzenia skuteczności kampanii oraz komentarze ekspertów. Redakcja wybrała najciekawsze tegoroczne polskie i zagraniczne kampanie, m.in. Burberry, Chanel, NIVEA, IKEA, Allegro czy Tymbark. E-book wzbogacony jest komentarzem ekspertów.

Wydawcą e-booka jest ContentHouse.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

E-book dostępny jest pod linkiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing