Oryginalne winyle i płyty Coldplay w wiatach przystankowych AMS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Oryginalne winyle i płyty Coldplay w wiatach przystankowych AMS

16 grudnia br. na nośnikach Premium Citylight AMS w wybranych wiatach przystankowych w Warszawie zawisły winyle i płyty zespołu Coldplay. W ten niestandardowy sposób Warner Music Poland reklamuje album Coldplay „A Head Full of Dreams".

Kampania najnowszego albumu zespołu Coldplay jest równie wyjątkowa jak sama płyta – dzięki oryginalnej realizacji wyróżnia się na ulicy. Gablota wiaty przystankowej została zaaranżowana w taki sposób, aby przypominała witrynę sklepową – wiszą w niej prawdziwe płyty i okładki. Całość jest bardzo kolorowa i nawiązuje do okładki albumu, co gwarantuje widoczność i ułatwia zapamiętanie reklamy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

AMS razem z Warner Music Poland zajął się produkcją i realizacją tej kampanii. To jedyna na świecie promocja płyty Coldplay z wykorzystaniem aranżacji gablot w wiatach przystankowych. Jeszcze nigdzie na świecie w ten sposób nie reklamowano płyty Coldplay.

Płyta Coldplay „A Head Full of Dreams” ukazała się 4 grudnia. Jest to siódmy studyjny album brytyjskiej grupy. Wydawnictwo promuje singiel „Adventure of A Lifetime”.

Kampania potrwa do 30 grudnia br. w Warszawie. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij