Kamil Stoch będzie skakał z kibicami… na głowie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kamil Stoch będzie skakał z kibicami… na głowie

Ruszył trzeci etap kampanii wizerunkowej firmy ATLAS i Kamila Stocha „Poznaj Mistrza”. W odsłonie „Cała Polska wspiera Mistrza” każdy fan olimpijskiego skoczka będzie mógł zgłosić swoje zdjęcie, które razem z tysiącami fotografii innych kibiców znajdzie się na kasku sportowca.

Swoje zdjęcia fani mogą przesyłać do 6 stycznia za pośrednictwem aplikacji dostępnej na stronie. Zgromadzone fotografie zostaną poddane weryfikacji, a następnie umieszczone na kasku Kamila Stocha w formie foto-mozaiki. Projekt będzie dostępny na stronie akcji „Poznaj Mistrza”, gdzie uczestnicy zabawy będą mogli przekonać się, w którym miejscu znalazło się ich zdjęcie i otrzymać oficjalny potwierdzający ten fakt certyfikat. Kask będzie wykorzystywany przez sportowca podczas treningów i kolejnych zawodów. Podczas III etapu istotną rolę odgrywa czas, jako że liczba miejsc dla „kaskowych zdjęć” jest ograniczona

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Każdy sportowiec wie, jak ważny jest doping kibiców - mówi Kamil Stoch. – Za każdym razem, gdy skaczę, wsparcie fanów zgromadzonych pod skocznią i powiewające polskie flagi dodają mi skrzydeł. Mając zdjęcia kibiców na kasku będę jeszcze lepiej czuł, że są oni ze mną sercem i myślami. Gorąco zachęcam do udziału w zabawie, której sprzyja zbliżający się czas świąt, kiedy okazji do zrobienia zdjęcia nie powinno brakować.

Zdjęcia fanów znajdą się na kasku z unikatowym designem, który kibice wybrali dla skoczka z Zębu spośród trzech finałowych propozycji w zakończonym 9 grudnia II etapie, tzw. „KASKingu”. Projekt „Folk” z widocznym charakterystycznym góralskim wzorem – parzenicą, od początku cieszył się największym powodzeniem, zdobywając ostatecznie blisko 13.000 głosów. To właśnie w nim, Kamil Stoch wystartuje w zawodach Pucharu Świata w dniach 23-24 stycznia 2016 roku w Zakopanem.

- W naszych kampaniach wizerunkowych i reklamowych staramy się realizować działania, które stają się źródłem dobrej zabawy i pozytywnych emocji dla obu stron, w tym wypadku Kamila Stocha i jego fanów – opowiada Jacek Bik, Kierownik Komunikacji w firmie ATLAS. – Cieszymy się, że wspólnie mogliśmy wybrać dla niego nowy projektu kasku, a jeszcze bardziej z tego, że niebawem nasz mistrz będzie miał wszystkich swoich fanów na głowie: dosłownie i w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu. To będzie istna „KASKada” zdjęć! – żartuje na koniec.

Przebieg kampanii poza dedykowaną projektowi podstroną portalu można także śledzić na kanale ATLAS w serwisie YouTube oraz na profilu marki w serwisie Facebook.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij