Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

hellozdrowie.pl – projekt marketingowy USP Zdrowie i Zuzy Ziomeckiej

Portal Hellozdrowie.pl to platforma stworzona w ramach misji USP Zdrowie. Pieczę nad redakcją będzie sprawować Zuza Ziomecka.
O autorze
0 min czytania 2012-12-04

Hellozdrowie.pl wyróżniają funkcjonalności społecznościowe, w szczególności – innowacyjna sekcja „Wyzwania” zawierająca minitutoriale, które pomagają w prosty sposób, krok po kroku, wymienić zły nawyk na zdrowy. Hellozdrowie.pl jest także miejscem przyjaznym dla użytkownika. Funkcjonalność portalu wspiera inteligentny algorytm, sortujący treści według preferencji użytkowników, które system zbiera, podczas gdy internauta czyta artykuły i ogląda filmy. W efekcie, istnieje tyle spersonalizowanych wersji portalu, ilu mamy zarejestrowanych użytkowników.

Hellozdrowie.pl to część programu „Stworzone dla Zdrowia” prowadzonego przez USP Zdrowie, pomagającego Polakom na różne sposoby w podniesieniu jakości ich życia w kontekście zdrowia. W ramach programu powstała m.in. aplikacja Walk and More.

Partnerem technologicznym projektu jest Connectmedica. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj