Serię zlecił dystrybutor nowych telefonów Lumia, firma Komsa Polska Sp. z o. o., kreacją zajęła się agencja Ambasada BC, a produkcją SVG Studio. Filmy wyreżyserował Mikołaj Górecki.
Urządzenia w prezentowane w spotach to flagowe smartfony Microsoft. Każdy z filmów przedstawia inną funkcję urządzeń: odblokowywanie za pomocą skanowania tęczówki, szybkie ładowanie i wysokiej klasy aparat fotograficzny. Wszystkie scenariusze są również ilustracją zastosowania Continuum, czyli możliwości podłączenia Lumii do monitora, klawiatury i myszki, i korzystania z niej, jak z klasycznego komputera. Kampania potrwa do połowy stycznia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Filmy reklamowe można obejrzeć pod adresem.