PPF Hasco-Lek S.A. z nowym domem mediowym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PPF Hasco-Lek S.A. z nowym domem mediowym

Hasco-Lek dokonało wyboru domu mediowego w wyniku przetargu na obsługę mediową offline i online – jest nim Carat Polska.

Przetarg rozpoczął się 20. października b.r. Zostało do niego zaproszonych sześć podmiotów, łącznie z dotychczasowym domem mediowym MEC.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Carat Polska został wybrany dzięki atrakcyjnej ofercie cenowej, prezentowanemu podejściu strategicznemu oraz zrozumieniu kategorii i wyzwań biznesowych stawianych przez firmę farmaceutyczną.

Dom mediowy Carat będzie odpowiedzialny za realizację strategii oraz obsługę mediową dla Hasco-Lek offline i online. Współpraca rozpocznie się od stycznia 2016 r. i planowana jest na okres jednego roku.

Proces wspierany był przez audytora mediowego – Media Strategy Warsaw.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij