TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PPF Hasco-Lek S.A. z nowym domem mediowym

Hasco-Lek dokonało wyboru domu mediowego w wyniku przetargu na obsługę mediową offline i online – jest nim Carat Polska.
O autorze
0 min czytania 2016-01-04

Przetarg rozpoczął się 20. października b.r. Zostało do niego zaproszonych sześć podmiotów, łącznie z dotychczasowym domem mediowym MEC.

Carat Polska został wybrany dzięki atrakcyjnej ofercie cenowej, prezentowanemu podejściu strategicznemu oraz zrozumieniu kategorii i wyzwań biznesowych stawianych przez firmę farmaceutyczną.

Dom mediowy Carat będzie odpowiedzialny za realizację strategii oraz obsługę mediową dla Hasco-Lek offline i online. Współpraca rozpocznie się od stycznia 2016 r. i planowana jest na okres jednego roku.

Proces wspierany był przez audytora mediowego – Media Strategy Warsaw.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing