Kazar przedłuża umowę z WebTalk

Wzrost globalnego poziomu zaangażowania użytkowników social media oraz skuteczna komunikacja wizerunkowa w Polsce i na rynkach zagranicznych, to jeden z powodów dla których Kazar przedłuża umowę z agencją interaktywną WebTalk na kolejny rok.
O autorze
1 min czytania 2016-01-04

WebTalk wraz z Dyrektorem Marketingu Kazar, Anną Wierzbicką, odpowiedzialny jest za współtworzenie globalnej strategii komunikacji social media i wdrożenie jej nie tylko na rynek polski, ale też rumuński, węgierski i łotewski. Równolegle do globalnej komunikacji na Facebooku w języku angielskim, prowadzona jest komunikacja lokalna w mediach społecznościowych dla każdego z rynków.

Współpraca rozpoczęła się we wrześniu 2015 roku, a już można zauważyć jej efekty.

– Cieszymy się, że udało nam się doprowadzić do wzrostu konwersji z kanałów social media oraz obniżyć ich koszt dzięki optymalizacji kampanii reklamowych – mówi Michał Dunin, Managing Director WebTalk.

Zadowolony z tych efektów Kazar przedłuża umowę z agencją interaktywną WebTalk na następny rok. – Niewątpliwie dalsza współpraca z WebTalk, to kolejny etap dynamicznego rozwoju globalnej strategii komunikacji w social media w Polsce i za granicą – dodaje Anna Wierzbicka, Dyrektor Marketingu Kazar.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza standardową komunikacją w kanałach społecznościowych prowadzone są również niestandardowe działania sprzedażowe i wizerunkowe, wsparcie w organizacji eventów zagranicznych m.in. wystawy torebek Vintage na Węgrzech i Łotwie, jak też działania z influencerami na Instagramie.

W WebTalk za obsługę Kazar odpowiada team Account Managera Adama Skrzypka. Projekt prowadzi Senior Account Executive, Hanna Mysiorska wspierana przez Account Executive Karolinę Muszyńską.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się