„Naszym celem jest udoskonalenie komunikacji w mediach społecznościowych. Dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Fenomem, który przedstawił nam interesujący plan działań na rok 2016, bardzo dobrze wpisujący się w naszą strategię. Zespół agencji Fenomen włożył dużo pracy w to, aby zrozumieć obie marki i nie pokazał nam jedynie przysłowiowych postów na Facebooka“ – mówi Marcin Nowomiejski, Brand Manager w Goodyear Dunlop Tires Polska.
Plan działań obejmuje prowadzenie fanpage’y Goodyear i Dunlop – wizerunkową i sprzedażową komunikację marek oraz obsługę klientów. Agencja jest również odpowiedzialna za przygotowywanie kreacji i copy, realizację własnych materiałów wideo oraz sesji zdjęciowych, wdrażanie dodatkowych aktywacji dla fanów marek oraz rekomendacje strategiczne, związane z obecnością marek w mediach społecznościowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Fenomem została wybrana w kilkuetapowym przetargu, który przeprowadzono jesienią 2015 r. Wcześniej obsługą marek Goodyear i Dunlop w mediach społecznościowych zajmowała się agencja Upgrade Marketing.