TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna współpracę z agencją Fenomem

Od stycznia br. firma Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o. rozpoczęła współpracę z agencją Fenomem w zakresie pełnej obsługi marek Goodyear i Dunlop w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2016-01-05

Naszym celem jest udoskonalenie komunikacji w mediach społecznościowych. Dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Fenomem, który przedstawił nam interesujący plan działań na rok 2016, bardzo dobrze wpisujący się w naszą strategię. Zespół agencji Fenomen włożył dużo pracy w to, aby zrozumieć obie marki i nie pokazał nam jedynie przysłowiowych postów na Facebooka“ – mówi Marcin Nowomiejski, Brand Manager w Goodyear Dunlop Tires Polska. 

Plan działań obejmuje prowadzenie fanpage’y Goodyear i Dunlop – wizerunkową i sprzedażową komunikację marek oraz obsługę klientów. Agencja jest również odpowiedzialna za przygotowywanie kreacji i copy, realizację własnych materiałów wideo oraz sesji zdjęciowych, wdrażanie dodatkowych aktywacji dla fanów marek oraz rekomendacje strategiczne, związane z obecnością marek w mediach społecznościowych. 

Agencja Fenomem została wybrana w kilkuetapowym przetargu, który przeprowadzono jesienią 2015 r. Wcześniej obsługą marek Goodyear i Dunlop w mediach społecznościowych zajmowała się agencja Upgrade Marketing.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj