Konferencja Trendy Sprzedaży

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konferencja Trendy Sprzedaży

Jak wynika z ostatniego raportu „Zarządzanie po polsku”, wprowadzenie nowego rytmu sprzedażowego to jeden z pięciu priorytetowych obszarów stanowiących wyzwanie dla managerów. Polski styl zarządzania nadal charakteryzuje się niską efektywnością procesów sprzedażowych.

Jeżeli jesteś liderem i także Twoją zmorą są przegapione „moments of truth”, masz wrażenie, że ostatnio umknęło Ci kilka dużych okazji sprzedażowych, chciałbyś sięgnąć po narzędzia, które umożliwią wprowadzenie nowego modelu interakcji z klientem, czujesz, że Twój zespół potrzebuje regularnych i skutecznych przeglądów efektywności – nasza konferencja jest dla Ciebie!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W pierwszym dniu spotkania m.in.:

  • Dowiesz się, jak zaprojektować produkt pożądany przez Twoich klientów.
  • Case study Generali pokaże wymierne korzyści biznesowe, które możesz osiągnąć, dzięki wdrożeniu nowego systemu zarządzania doświadczeniami klientów.
  • Na przykładzie Orange zaobserwujesz, jak uniknąć kanibalizacji kanałów sprzedaży i świadomie kierować aktywnością klientów dzięki wielokanałowej komunikacji.
  • Podpowiemy, co zrobić , gdy sprzedawca zarabia więcej niż jego szef – jak wtedy nagradzać i jak motywować.
  • Podczas interaktywnej sesji nauczysz się nowego podejścia do segmentacji i poznasz przykłady najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów w zarządzaniu polityką cenową.

W drugim dniu proponujemy Ci udział w warsztatach dla liderów sprzedaży, podczas których m.in.:

  • Skonstruujesz własną historię przywódczą lub sprzedażową, wykorzystując storytelling.
  • Nauczysz się posługiwać mową windową.
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać techniki zapobiegające wypaleniu handlowców, w kontekście prac Herzberga.
  • Zweryfikujesz, które narzędzia najlepiej wspierają Twoją pracę szkoleniową: training on the job, warsztaty, mentoring, action learning, coaching managerski.
  • Poznasz metody pozwalające określić mentalność Twojego zespołu sprzedażowego.

Zapraszamy do aktywnego udziału w sesjach przygotowanych przez naszych ekspertów – przekonasz się, że sprzedaż jest przede wszystkim relacją, której potencjał można wykorzystać do umocnienia pozycji w biznesie i zwielokrotnienia zysków.

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane pogłębianiem swojej wiedzy na temat sprzedaży i marketingu.

Wśród prelegentów m. in.:

  • Bożena Leśniewska, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji, Orange.
  • Katarzyna Rynkiewicz, Szef Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, Generali.
  • Rafał Tabaczek, Trener, Mówca Motywacyjny, Alior Instytut Biznesu.
  • Artur Białkowski, Sales Director, Medicover.
  • Monika Bryła-Gozdyra, Dyrektor Zarządzający Everbe, wykładowca w Uniwersytecie SWPS.
  • Michał Celmerowski, Trener sprzedaży, Psycholog komunikacji, Storytelling Business Institute.
  • Monika Chodowicz, Konsultant, FernPartners.
  • Krzysztof Kasperuk, Sales on Top 

Organizatorem Kongresu jest Puls Biznesu.

Więcej informacji na stronie.

Zapraszamy na nasz profil na LinkedIn.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij