Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lubię to – linked by Isobar promuje markę Groprinosin

Do grona klientów Lubię to – linked by Isobar, agencji należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączyła marka Groprinosin (Gedeon Richter).
O autorze
0 min czytania 2016-01-08

Lubię to – linked by Isobar odpowiada za nową kampanię wizerunkową Groprinosin – leku przeciwwirusowego oraz wzmacniającego odporność. W ramach działań powstał spot telewizyjny, strona internetowa www.groprinosin.pl, nowe opakowania produktów oraz billboard sponsorski. Spot TV będzie można zobaczyć na antenie TVN, Polsatu i TVP od 21 grudnia br. Agencja odpowiada również za przygotowanie drukowanych materiałów informacyjnych, które będą dystrybuowane w przychodniach.

Spot TV dostępny pod linkiem:

Groprinosin to lek przeciwwirusowy i wzmacniający odporność, wskazany przy infekcji górnych dróg oddechowych. Lek jest dostępny w postaci tabletek oraz syropu o smaku malinowym. Obie formy mogą być stosowane u dorosłych i dzieci powyżej 1. roku życia. Lubię to – linked by Isobar nawiązało współpracę z Gedeon Richter w 2014 r., a media zaplanował do mediowy One House. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj