Lubię to – linked by Isobar promuje markę Groprinosin

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lubię to – linked by Isobar promuje markę Groprinosin

Do grona klientów Lubię to – linked by Isobar, agencji należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączyła marka Groprinosin (Gedeon Richter).

Lubię to – linked by Isobar odpowiada za nową kampanię wizerunkową Groprinosin – leku przeciwwirusowego oraz wzmacniającego odporność. W ramach działań powstał spot telewizyjny, strona internetowa www.groprinosin.pl, nowe opakowania produktów oraz billboard sponsorski. Spot TV będzie można zobaczyć na antenie TVN, Polsatu i TVP od 21 grudnia br. Agencja odpowiada również za przygotowanie drukowanych materiałów informacyjnych, które będą dystrybuowane w przychodniach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot TV dostępny pod linkiem:

Groprinosin to lek przeciwwirusowy i wzmacniający odporność, wskazany przy infekcji górnych dróg oddechowych. Lek jest dostępny w postaci tabletek oraz syropu o smaku malinowym. Obie formy mogą być stosowane u dorosłych i dzieci powyżej 1. roku życia. Lubię to – linked by Isobar nawiązało współpracę z Gedeon Richter w 2014 r., a media zaplanował do mediowy One House. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij