Lubię to – linked by Isobar odpowiada za nową kampanię wizerunkową Groprinosin – leku przeciwwirusowego oraz wzmacniającego odporność. W ramach działań powstał spot telewizyjny, strona internetowa www.groprinosin.pl, nowe opakowania produktów oraz billboard sponsorski. Spot TV będzie można zobaczyć na antenie TVN, Polsatu i TVP od 21 grudnia br. Agencja odpowiada również za przygotowanie drukowanych materiałów informacyjnych, które będą dystrybuowane w przychodniach.
Spot TV dostępny pod linkiem:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Groprinosin to lek przeciwwirusowy i wzmacniający odporność, wskazany przy infekcji górnych dróg oddechowych. Lek jest dostępny w postaci tabletek oraz syropu o smaku malinowym. Obie formy mogą być stosowane u dorosłych i dzieci powyżej 1. roku życia. Lubię to – linked by Isobar nawiązało współpracę z Gedeon Richter w 2014 r., a media zaplanował do mediowy One House.