Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Joanna Chlebna pokieruje działem eventów i projektów specjalnych w Grupie Onet-RASP

Joanna Chlebna dołączyła do Grupy Onet-RASP i jako dyrektor działu eventów i projektów specjalnych będzie wspierać rozwój marek oraz oferty dla partnerów biznesowych spółki. Zastąpiła na tym stanowisku Monikę Antoszczuk, która odeszła w firmy.
O autorze
0 min czytania 2016-01-12

Joanna Chlebna przez ostatnie 4 lata pełniła rolę dyrektora New Business i Corporate Media w Burda International (poprzednio Gruner + Jahr), gdzie z sukcesem rozwinęła działalność eventową, projekty specjalne i działalność custom publishing. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego, Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie oraz programu MBA Uniwersytetów Erasmusa w Rotterdamie.