Rusza kampania Bakoma MEN - według scenariusza autorstwa agencji Fenomem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania Bakoma MEN - według scenariusza autorstwa agencji Fenomem

6 stycznia br. rozpoczęła się kampania telewizyjna nowego produktu Bakoma MEN - pierwszego jogurtu, którego receptura została opracowana specjalnie dla aktywnych mężczyzn.

Scenariusz i copy 15-sekundowego spotu oraz 8-sekundowego billboardu sponsorskiego stworzył zespół kreatywny agencji Fenomem. Idea kreatywna powstała na bazie insightu podkreślającego, że odpowiednia suplementacja diety nie jest zarezerwowana tylko dla osób regularnie ćwiczących, ale każdy mężczyzna prowadzący aktywny tryb życia potrzebuje dodatkowego źródła protein.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spocie został przedstawiony jogurt Bakoma MEN jako wysokobiałkowy produkt dostarczający ponad dwukrotnie więcej białka niż mleko. Hasło „Zbuduj w sobie męską siłę” podkreśla jednocześnie charakter i przeznaczenie jogurtu Bakoma MEN. Ponadto niejako w tle głównego komunikatu w spocie prezentowani są mężczyźni podczas wykonywania różnych aktywności, nie tylko sportowych, wymagających energii i siły, jakie zapewniają konkretne porcje niezbędnego białka zawartego w jogurcie Bakoma MEN.

Agencja Fenomem jako twórca najlepszego scenariusza spotów reklamowych nowego jogurtu Bakoma MEN została wybrana do współpracy przez Klienta w drodze przetargu, jaki odbył się latem 2015 r.

„Propozycja scenariusza spotu reklamowego dla naszego najnowszego produktu Bakoma MEN, jaką przedstawił zespół agencji Fenomem, nie tylko była dla nas najciekawsza i najlepiej oddawała przesłanie, jakie chcieliśmy kierować do mężczyzn jako głównych adresatów wysokobiałkowego jogurtu, ale wyróżniała się także swoistą prostotą w znaczeniu konkretności przekazu, przedstawionych obrazów i ujęć korespondujących z męskim charakterem, zdecydowaniem, w zgodzie z konkretnymi korzyściami, jakie daje picie jogurtu Bakoma MEN”. – komentuje Tadeusz Malinowski, Kierownik Produktu z Bakomy.

Spoty reklamowe i billboardy sponsorskie są emitowane w kanałach TVP, TVN oraz Polsat Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij