WebTalk kontynuuje współpracę z Kia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WebTalk kontynuuje współpracę z Kia

W 2016 roku WebTalk będzie kontynuował współpracę z Kia Motors Polska w zakresie mediów społecznościowych.

Agencja interaktywna WebTalk zwiększyła zakres usług dla Kia o kampanie performance nakierowane na pozyskanie zapisów na jazdy testowe w promowanych obecnie modelach. Kampanie performance planowane są także na 2016 rok. Największe wyzwania przed jakimi stoi agencja w tym roku, to obsługa marki w mediach społecznościowych w czasie UEFA EURO 2016™, którego Kia jest globalnym partnerem oraz kolejna edycja wyścigów samochodowych KIA LOTOS RACE.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

WebTalk współpracuje z Kia Motors Polska już od 2012 roku. Agencja poza prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych na czterech profilach, odpowiada także za tworzenie dedykowanych materiałów foto-video oraz kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie. Za obsługę klienta odpowiada zespół Urszuli Piętki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij