SMG wygrywa przetarg eurobanku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SMG wygrywa przetarg eurobanku

Firma Euro Bank SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego marki eurobank. Zwycięzcą przetargu jest agencja SMG, która współpracuje z eurobankiem nieprzerwanie od 2007 r.

SMG zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów. W przetargu uczestniczyły główne domy mediowe w Polsce. Ich nazw nie ujawniono.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Zdecydowaliśmy się kontynuować współpracę z naszą dotychczasową agencją ponieważ najlepiej rozumie nasz biznes i wyzwania jakie przed nim stoją. Doświadczenie wielu lat współpracy z SMG sprawiło, że mamy dzisiaj w naszej agencji strategicznego partnera, który pomaga nam rozwijać się na rynku. Nie bez znaczenia przy wyborze agencji były również bardzo konkurencyjne warunki kosztowe, które otrzymaliśmy – mówi Wojciech Humiński, Wiceprezes Zarządu Euro Bank SA.

Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg oraz okres obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione. SMG współpracuje z eurobankiem od 2007 r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij