TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Discovery rozpoczyna sprzedaż reklam dla polskich klientów w Eurosporcie 2

Discovery Networks CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), oddział Discovery Communications, największego nadawcy płatnej telewizji na świecie, poinformował, że 18 stycznia br. zostanie uruchomiona sprzedaż reklam dla polskich klientów w Eurosporcie 2.
O autorze
2 min czytania 2016-01-15

Jest to kolejny krok w dopasowaniu oferty Eurosportu do potrzeb polskiej widowni oraz uatrakcyjnieniu jej z punktu widzenia marketerów. Sprzedaż spotową oraz planowanie czasu antenowego zarówno dla Eurosportu 1, jak i Eurosportu 2, prowadzić będzie Biuro Reklamy Polsat Media. Koordynacją projektów niestandardowych dla tych kanałów zajmie się zespół Discovery Media Brand Partnership.

W swojej 25-letniej historii Eurosport kojarzony był przede wszystkim z relacjami na żywo z różnorodnych wydarzeń sportowych i inspirujących opowieści o sportowcach, ich pasji i poświęceniu. Ostatnie miesiące były przełomowe dla tej legendarnej marki telewizyjnej. W 2015 roku wkroczyła ona w nową erę, dzięki wielu inwestycjom w najważniejsze prawa sportowe oraz w nowoczesną identyfikację wizualną.

Dzięki inwestycjom Discovery w kanały Eurosport 1 i Eurosport 2, ich oferta stała się bardzo atrakcyjna zarówno dla kibiców, jak i dla partnerów biznesowych. Od 2015 roku Eurosport 2 transmituje połowę meczów każdej kolejki piłkarskiej Ekstraklasy. W każdy weekend stacja relacjonuje także Bundesligę, w tym mecze Roberta Lewandowskiego w barwach Bayernu Monachium. Lokalny charakter Eurosportu 2 otworzy wachlarz możliwości dla naszych partnerów reklamowych – zarówno w obszarze tradycyjnej reklamy, jak i projektów specjalnych. Mamy w planach także realizację programów studyjnych z udziałem polskich ekspertów – mówi Olgierd Dobrzyński, Country Manager Discovery i Eurosport w Polsce.

Dopasowanie oferty programowej do potrzeb lokalnej widowni oraz nowe możliwości reklamowe dla polskich klientów to jeden z elementów strategii nowego podejścia do 4P – czyli praw, produkcji, promocji i platform – wdrażanej przez nadawcę w ramach rebrandingu marki Eurosport.  Celem tych zmian jest wyróżnienie kanału na tle konkurencji oraz zbudowanie jeszcze silniejszej więzi pomiędzy fanami sportu, sportowcami amatorami i profesjonalistami na całym świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Eurosport 2 to kolejna stacja należąca do Discovery Networks, która znajdzie się w portfolio Biura Reklamy Polsat Media. Jestem przekonany, że będzie istotnym wzmocnieniem naszej oferty oraz ważnym elementem pakietu sportowego, który zaoferowaliśmy naszym Partnerom od początku 2016 roku. W jego skład wchodzi między innymi również kanał Eurosport 1, obsługiwany reklamowo przez Polsat Media od stycznia 2014 roku – komentuje Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.

Oferta programowa kanału Eurosport 2 skierowana jest przede wszystkim do najbardziej wymagających kibiców sportów drużynowych. Kanał jest nadawcą czterech spotkań piłkarskiej Ekstraklasy, z których dwa, otwierające i zamykające każdą kolejkę, relacjonowane są NA ŻYWO wyłącznie na antenie Eurosportu 2. Tylko na antenie tego kanału w każdy weekend kibice piłki nożnej mogą oglądać na żywo 5 meczów Bundesligi – jednej z najbardziej widowiskowych lig w Europie, w której występują czołowi zawodnicy reprezentacji Polski, m.in. Robert Lewandowski (Bayern Monachium), Łukasz Piszczek (Borussia Dortmund) czy Przemysław Tytoń (VfB Stuttgart). Na antenie Eurosportu 2 goszczą również na wyłączność koszykarskie rozgrywki Eurocup, szwedzka liga żużlowa Elitserien z mocną obsadą Polaków oraz szeroka gama sportów skierowana dla młodszego widza, w tym Australian Football League, a w sportach zimowych między innymi Puchary Świata w snowboardzie, narciarstwie dowolnym i narciarstwie alpejskim. Na antenie Eurosportu 2 oglądać można również wielogodzinne relacje na żywo z turniejów wielkoszlemowych – Australian Open, French Open i US Open, a także najważniejsze imprezy w snookerze jak np. mistrzostwa świata.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się