Kuchenny Serwiwal dla Hochland Polska zakończony

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kuchenny Serwiwal dla Hochland Polska zakończony

Zakończyła się kampania „Kuchenny Serwiwal” realizowana dla marki Hochland Polska przez agencję K2.

Kampania miała na celu promocję serów Hochland – zdrowych, smacznych i niezwykle różnorodnych. W ramach serwisu Seromaniacy.pl prowadzony był konkurs, a uczestnicy musieli wyłapać w lodówce jak najwięcej serów Hochland w jak najkrótszym czasie! Działania były spójne z prowadzoną aktualnie nową komunikacją przygotowaną dla serów topionych Hochland. Aby urozmaicić pościg za nagrodą – uczestnicy musieli odpowiedzieć na pytanie „jaki jest Twój sposób na szybkie śniadanie z serem Hochland?“.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Laureaci konkursu wzięli udział w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez Andrzeja Polana – szefa kuchni w restauracji „Soul Kitchen”. 28 listopada w restauracji Soul Kitchen przy ulicy Noakowskiego w Warszawie uczestnicy podzieleni zostali na cztery grupy.

Po przydzieleniu im tematu, a było to śniadanie u Tiffaniego po warszawsku, obiady czwartkowe, podwieczorek przy mikrofonie i romantyczna kolacja we dwoje, poproszeni zostali o kulinarną interpretację tematu z wykorzystaniem niezawodnych serów Hochland. Dodatkowym zadaniem towarzyszacym kulinarnej interpretacji był również aspekt artystyczny: namalowanie portretu, wygłoszenie autorskiego monologu. Uczestnicy bardzo kretywnie podeszli do pracy, a efekt kopńcowy był wielkim zaskoczeniem - także dla samego Andrzeja Polana. Przygotowane dania zostały zaserwowane uczestnikom i przy okazji poddane zbiorowej ocenie. Było pysznie i bardzo kreatywnie, jak na seromaniaków przystało.

Trwające od 15.10.2012 do 11.11.2012 działania objęły wspomniany konkurs, kampanię social ads, reklamy Google, reklamy display na witrynach kontekstowych oraz portalach horyzontalnych, a także mailing.

Za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna była agencja K2, zakupem mediów zajął się dom mediowy ACR.

K2 współpracuje z Hochland od ponad 3 lat. „Kuchenny Serwiwal” jest już trzecią aktywacją (po „Więcej sera w kuchni” oraz „Biało-Czerwonym“) zakończoną eventem, przeprowadzoną dla Hochland.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij