Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Serwisy internetowe Gremi Media w ofercie BAN Biznes

Dom sprzedaży serwisów premium rozszerza ofertę reklamy na powierzchniach docierających do przedstawicieli biznesu. Do linii BAN Biznes dołącza nowy wydawca premium – Gremi Media – z serwisami internetowymi tytułów takich jak:
O autorze
1 min czytania 2016-01-20

Rzeczpospolita (RP.pl), Gazeta Giełdy i Inwestorów  Parkiet (parkiet.com), Uważam Rze (uwazamrze.pl) czy Bloomberg Businessweek Polska (bloombergbusinesweek.pl). Nowy zasięg oferty BAN Biznes to ponad 10 mln realnych użytkowników, a liczba odsłon równa jest niemal 228 mln1.

„Dołączenie serwisów Gremi Media to kolejne wzmocnienie oferty BAN Biznes” – mówi Tomasz Pudlis, CEO BAN – „Już wcześniej byliśmy liderem reklamy biznesowej, a rozszerzenie naszej oferty o serwisy takie jak RP.pl czy Parkiet.com tylko potwierdza naszą dominującą pozycję na rynku. Co ważne, zyskają na tym przede wszystkim reklamodawcy zainteresowani dotarciem do odbiorców treści biznesowych – nowy zasięg BAN to możliwość jednoczesnego wyświetlania komunikatów promocyjnych w portalach serwujących treści wysokiej jakości, m.in. money.pl, finanse.wp.pl, linkedin.com, wyborcza.pl, a teraz również serwisach Gremi Media”. Statystyki oferty BAN Biznes: ponad 10 realnych użytkowników i niemal 228 mln odsłon1. 

„Współpraca z BAN Biznes jest dla nas naturalną konsekwencją budowania oferty opartej na treściach profesjonalnych.  Największą zaletą oferty Gremi Media jest jakość treści i ekspertyza biznesowa, co przekłada się na profil odbiorcy. Cieszymy się, że nasza oferta wzmocni zasięg sieci BAN Biznes, z korzyścią dla obu stron.” – mówi Dariusz Bąk, Prezes Gremi Media.

BAN to największy w Polsce dom sprzedaży serwisów premium. Oferta BAN obejmuje trzy obszary: Biznes, Lifestyle & Beauty, Zdrowie & Parenting. Serwisy, których powierzchnie monetyzowane są przez BAN to m.in. money.pl, biztok.pl, finanse.wp.pl, wyborcza.pl, linkedin.com, menshealth.pl, endomondo.com, abczdrowie.pl, gadżetomania.pl, autokult.pl. Łączny zasięg BAN to 13,4 RU i 314,6 mln PV1.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

1 Megapanel Gemius/PBI (11.2015);

Słuchaj podcastu NowyMarketing