Rusza kampania reklamowa premiery „Frankenstein” Teatru Syrena

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania reklamowa premiery „Frankenstein” Teatru Syrena

Dwuetapowa kampania spektaklu „Frankenstein” rusza na outdoorze i w kinach od 20 stycznia.

„Frankenstein”, najnowsza premiera Teatru Syrena, to jedna z najbardziej widowiskowych produkcji w Polsce w ostatnich latach. Reżyseria spektaklu jest dziełem Bogusława Lindy. W obsadzie zobaczymy m.in.: Eryka Lubosa, Jerzego Radziwiłowicza, Tomasza Sapryka i Wojciecha Zielińskiego. Zespół twórców to utytułowani, wybitni realizatorzy teatralni i filmowi, m.in.: Michał Lorenc (muzyka), Jagna Janicka (scenografia) Tomasz Matraszek, Katarzyna Łuszczyk (reżyseria światła) i Jarosław Staniek (choreografia).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsza fala kampanii obejmie plakaty spektaklu „Frankenstein”, a 30 sekundowe spoty wyświetlane będą w kinach. Kolejny etap, od 15 lutego do połowy marca, prowadzony będzie na wiatach przystankowych, metroboardach i billboardach, w kinach, w stacjach radiowych Agory, RDC i Polskiego Radia, a także w prasie (m.in. Metrocafe, NaszeMiasto, Gazeta Wyborcza) oraz w Internecie. 

Kreację kampanii przygotował i zrealizował Teatr Syrena wspólnie z Arturem Wesołowskim (foto) oraz Bogną Michalik – Bottega 311 (opracowanie graficzne). Za działania PR odpowiada agencja Publicity. Zakup i planowanie mediów w zakresie własnym. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij