Kanał telewizyjny Motowizja wybrał agencję PR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kanał telewizyjny Motowizja wybrał agencję PR

Promocją polskiego kanału motoryzacyjnego Motowizja zajmie się agencja Face it! Będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations. W ramach współpracy agencja zajmie się strategią, doradztwem, a także realizacją działań komunikacyjnych i wizerunkowych Motowizji.

Projekt prowadzi Joanna Adamiak, prezes agencji, Dorota Steliga (Account Manager) oraz Aleksandra Iwaniuk (Junior Account Executive). Agencja Face it! działa od 2013 roku. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą PR Kliniki Medycyny Estetycznej ESTELL, Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej Porozumienie bez barier, firmy medycznej Grena, programu wnętrzarskiego Szybkie Metamorfozy, a także działaniami marek w social media m.in. dla sieci Manicure Express, developera Eko-Park czy sklepów Dom Mody.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij