Grupa Multimedia Polska rozpoczyna współpracę z Agencją PZL

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa Multimedia Polska rozpoczyna współpracę z Agencją PZL

Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Grupy Multimedia Polska. PZL zostało wybrane spośród kilku agencji biorących udział w przetargu.

- Wierzę, że z różnorodnych konceptów zaprezentowanych w trakcie przetargu, wybraliśmy ten, który w największym stopniu odpowiada na potrzeby związane z komunikacją naszej marki. Jestem przekonany, że propozycja przygotowana przez PZL umożliwi dalszy wzrost świadomości marki Multimedia i będzie atrakcyjna zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów” – komentuje Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu, Multimedia Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach współpracy, PZL będzie zajmować się opracowywaniem strategii komunikacji oraz kreacją kampanii ATL, ambient oraz BTL. Umowa ma charakter stałej współpracy.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij