TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Catvertiser z automatyczną optymalizacją kampanii na Facebooku

Pierwsza polska platforma do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku – Catvertiser – została rozszerzona o reguły autooptymalizacyjne. Oznacza to, że system sam zatrzyma reklamy po osiągnięciu dokładnie założonych rezultatów, a także automatycznie zmieni stawki w momencie...
O autorze
1 min czytania 2016-01-25

…spadku bądź wzrostu wyników.

Facebook prostszy i efektywniejszy

Dzięki nowej funkcjonalności systemu, zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku stanie się jeszcze prostsze i efektywniejsze. Nie musisz już martwić się o stały nadzór nad nimi. Catvertiser poprowadzi je za Ciebie – wyjaśnia Michał Łukasiewicz, Managing Director Catvertiser.

Autooptymalizacja to zestaw reguł, które stale monitorują kampanię i dokonują zmian w momencie wystąpienia zdefiniowanej przez użytkownika sytuacji. Zmianą może być na przykład zwiększenie lub zmniejszenie budżetu, zatrzymanie kampanii czy zmiana liczby wyświetleń. Kluczowa jest umiejętność przewidywania, co może się wydarzyć i opracowania odpowiedniej strategii reagowania. Reguła może zostać zastosowana zarówno dla całej kampanii, zestawu reklam, jak i pojedynczej kreacji. 

Zatrzymanie działań i zmiana stawki

Do dyspozycji użytkowników oddanych zostało 7 nowych opcji, powiązanych z dwiema głównymi regułami  – „Zatrzymanie działania” i „Zmiana stawki”. Pierwsza z nich może być zastosowana zarówno do całej kampanii, poszczególnych zestawów, jak i pojedynczych reklam. Spowoduje zatrzymanie promocji w momencie, gdy wybrana reguła osiągnie wyznaczony cel.  Z kolei „Zmiana stawki na wartość/procent” oznacza, że  Catvertiser dokona modyfikacji w obszarze naszego zestawu reklam bądź reklamy o określoną wartość. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla zarządzających wieloma kampaniami

Nowa funkcjonalność z pewnością zostanie doceniona przez osoby mające problem z jednoczesnym zarządzaniem dużą liczbą kampanii. Jednak, aby reguły zadziałały prawidłowo, użytkownik musi dokładnie przewidzieć swoje cele i możliwe scenariusze. Więcej informacji nt. nowych funkcjonalności systemu na stronie.

Catvertiser to narzędzie optymalizujące kampanie reklamowe na Facebooku. Dzięki takim funkcjonalnościom jak: kampanie w modelu CPA, zaawansowana promocja postów czy integracja z Google Analytics, Catvertiser jest świetną alternatywą dla standardowych narzędzi reklamowych Facebooka. Klientami są domy mediowe, agencje social media i reklamowe oraz marki z Polski Europy, Azji, obu Ameryk, które cenią polską platformę za możliwość szybkiej i przejrzystej optymalizacji efektów kampanii i zmniejszanie jej kosztów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Źródło: Catvertiser