TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Innovation AD #Award 2016

Od 15 stycznia do 11 marca przyjmowane są zgłoszenia do konkursu Innovation AD #Award, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
O autorze
2 min czytania 2016-01-26

Konkurs nagradza innowacje w marketingu i komunikacji: nowe produkty, nowe modele biznesowe, nowe rozwiązania, nowe narzędzia wprowadzone w życie. Zakres innowacji wpisany został w kategorie, które pokazują m.in.: nowe sposoby interakcji z konsumentem; działania, których sukces był możliwy dzięki analizie lub wykorzystaniu zbiorów danych; rozwiązania zwiększające wygodę konsumenta, punkty styku konsumenta z produktem, marką, ideą lub informacją; prawdy i spostrzeżenia o konsumencie; połączenie kanałów komunikacji; użycie technologii w marketingu; stworzenie produktu lub usługi, które dają konsumentom nową wartość. Powstała również kategoria OPEN, gdzie zgłaszać można prace, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach. Konkurs Innovation AD #Award jest otwarty na wszelkie innowacje.

Prace oceniać będzie 40 – osobowe jury, podzielone na dwie grupy, którym przewodniczą: Rafał Ciszewski, Wiceprezes Zarządu K2 oraz Piotra Jaś, General Manager CEE, Blablacar.
Nagrody zostaną rozdane w trakcie Gali, która odbędzie się 23 maja w Teatrze Polskim Warszawie.

Wydarzenie kierowane jest do agencji mediowych, kreatywnych, firm technologicznych i specjalistycznych, marketerów, działów R&D, mediów oraz wszelkich innych podmiotów, których innowacyjne projekty wpisują się w kategorie konkursowe.

Projekty zgłaszać można w ośmiu kategoriach:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. INTERACTION
  2. SMART USE OF DATA
  3. USABILITY
  4. TOUCHPOINT
  5. INSIGHT
  6. INTEGRATION
  7. TECHNOLOGY
  8. PRODUCT
  9. OPEN

Konkurs Innovation AD #Award, to jeden z niewielu tego typu konkursów na świecie, ściśle współpracuje z Festiwalem Kreatywności Cannes Lions, w szczególności Lions Innovation, często wyprzedzając go swoimi pomysłami. Wydarzenie jest częścią platformy Innovation AD dążącej do roli katalizatora innowacji przynoszących wymierną biznesową wartość w obszarze marketingu.

„Chcemy zachęcać najambitniejsze polskie przedsiębiorstwa do budowania przewag konkurencyjnych przez szukanie prawdziwych innowacji. Rozwiązań, które w perspektywie strategicznej pozwolą podbić rynki nie tylko lokalne, ale też dadzą szansę na wyjście z oryginalną ofertą w świat. Liczymy na współdziałanie autorytetów biznesowych, liderów i wizjonerów, którzy wiedzą, że jest to najlepsza droga dla naszych przedsiębiorstw, żeby w perspektywie kilku lat osiągnąć wymierny biznesowy sukces.” – tłumaczą w przygotowanym manifeście twórcy platformy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Platforma powstała dzięki inicjatywie zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR firm, najważniejszych globalnych i polskich przedsiębiorstw, zajmujących się szeroko pojętym marketingiem. Jej celem jest rozwój myślenia innowacyjnego i promocji innowacji. Innovation AD swoimi działaniami chce również przełamywać bariery towarzyszące procesowi wprowadzania innowacji – braki w know how, procesach wdrożeniowych, większe wsparcie od top managementu – oraz pokazać, że bez względu na segment rynkowy i ustalone wzorce da się stworzyć nową jakość i na niej zarobić.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Elementami platformy Innovation AD oprócz konkursu są konferencje: Innovation AD #Day i Imagination Day oraz konkurs BEST STARTUP Reinventing Marketing and Sales, który ma na celu zacieśnienie współpracy między pracownikami marketingu i reklamy a twórcami innowacyjnych produktów i technologii, które mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych firmach.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Sponsorzy: Polsat Media Biuro Reklamy, AMS
Współpraca: IRL, Mamastudio
Audytor: Firma prawnicza LSW

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie.