Kreator Landig Pages – nowa funkcjonalność GetResponse

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
E-mail Marketing

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Kreator Landig Pages – nowa funkcjonalność GetResponse

GetResponse uruchomił Kreator Landing Pages, który umożliwia tworzenie stron docelowych kampanii email marketingowych, PPC czy “display”. Nowa funkcjonalność pozwoli na budowę zaawansowanych mikrostron prowadzonych kampanii bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych.

Dzięki Kreatorowi Landing Pages użytkownicy będą mogli wybrać gotowy szablon strony, który można edytować za pomocą funkcji drag’n’drop (przesuń i upuść). Pozwala ona z łatwością przesuwać, kopiować, zapisywać czy zmieniać rozmiar zdjęć i grafik, dzięki którym strony docelowe nabiorą żywych i przykuwających wzrok barw. W ten sposób edycja grafik zostaje ograniczona do całkowitego minimum.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Strona docelowa zbudowana za pomocą kreatora GetResponse będzie automatycznie zintegrowana z formularzem zapisu. Co więcej, może ona mieć dedykowany adres URL oraz być publikowana również na Facebooku. Użytkownicy GetResponse będą mogli mierzyć efektywność zbudowanej strony i efekty prowadzonej kampanii – śledzić liczbę odwiedzających, odsłon oraz subskrybentów. Możliwe jest również testowanie różnych layoutów strony oraz mierzenie konwersji danej kampanii.

- Od lat pracujemy nad tym, aby GetResponse było narzędziem, za pomocą którego marketerzy będą mogli prowadzić całościowe kampanie email marketingowe. A Kreator Landing Pages to kolejna funkcjonalność, która zbliża nas w tym kierunku. Strona docelowa jest doskonałym uzupełnieniem kampanii email marketingowej. Nawet najlepszy graficznie newsletter nie osiągnie zamierzonego efektu, jeśli nie będzie prowadził odbiorcy do strony, która ostatecznie przekona go do konwersji – mówi Daniel Brzeziński, Dyrektor działu Marketing i Product Development w Implix (GetResponse).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij