Co czwarta Polka uważa Facebook za główne źródło informacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Co czwarta Polka uważa Facebook za główne źródło informacji

Facebook zawładnął życiem Polek. Zdecydowana większość kobiet w Polsce – niezależnie od wieku – przyznaje, że zagląda do serwisu codziennie. To jednak nie wszystko. Z badania, które niedawno przeprowadził Westwing Home & Living wynika,

że dla co czwartej Polki Facebook stanowi podstawowe źródło informacji!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Westwing Home & Living, lider e-commerce w branży wyposażenia wnętrz, wraz z firmą badawczą PMR, przeprowadził badanie, w którym postanowił sprawdzić stosunek Polek do najpopularniejszego portalu społecznościowego na świecie. Wyniki badania pokazują, że 7 na 10 użytkowniczek internetu z Facebooka korzysta codziennie, a 60% ankietowanych przyznaje, że zagląda do niego częściej niż rok wcześniej.

– Przeprowadzając badanie chcieliśmy sprawdzić, co Polki sądzą o najpopularniejszej platformie społecznościowej na świecie. Czy Facebook stał się już passe? Czy rzeczywiście odchodzi w zapomnienie? Wyniki badania pokazały, że nic bardziej mylnego! Dla wielu Polek Facebook stanowi nie tylko niezastąpioną platformę rozrywkową, ale i swoiste kompendium wiedzy – mówi Przemysław Kowalewski, Dyrektor Zarządzający Westwing Home & Living na Europę Środkową.

Jak dowodzą wyniki sondażu, 60% polskich internautek bardzo lubi Facebooka. Jednocześnie niemal co trzecia badana deklaruje, że korzystanie z serwisu sprawia jej obecnie jeszcze więcej przyjemności niż kiedyś. Jedynie 13% ankietowanych Polek jest zdania, że używanie Facebooka stało się niemodne.

Badanie pokazało jeszcze jedną ciekawą rzecz – dla co czwartej Polki Facebook stanowi główne źródło informacji. W przypadku kobiet, które korzystają z internetu przynajmniej kilka razy w miesiącu, odsetek jest jeszcze większy – 36% internautek przyznaje, że Facebook to pierwsze miejsce, w które zaglądają w poszukiwaniu potrzebnych treści.

– Facebook – jak każdy produkt czy usługa – ewoluuje w czasie. Nawet jeśli część użytkowniczek poczuje się znudzona, to ciągle dominująca grupa zadowolonych znajduje atrakcyjne sposoby na wykorzystanie tego medium społecznościowego. Jak dowodzą wyniki badania, polskie użytkowniczki Facebooka są w stanie znaleźć w serwisie atrakcyjne dla siebie treści – mówi Marcin Rzepka, Partner w PMR. 

Badanie przeprowadziła firma PMR na zlecenie Westwing Home & Living w dniach 3-6 listopada 2015 roku. Dane zebrane zostały metodą CAWI. Sondaż przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 1010 pełnoletnich Polek, korzystających z internetu co najmniej kilka razy w miesiącu. Grupa ta stanowi 2/3 populacji kobiet w Polsce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij