TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Niemal 1300 szkół wzięło udział w konkursie WP „Pierwszy Mail. Bezpieczeństwo w Internecie”

Aż 1270 szkół wzięło udział w ogólnopolskim konkursie promującym bezpieczne korzystanie z sieci. Dwie zwycięskie placówki: SP nr 9 w Legnicy i SP nr 1 im. Władysława Jagiełły w Strykowie, otrzymają od WP wyposażenie sal komputerowych – nowoczesne tablety HP z klawiaturą, przystosowane do nauki.
O autorze
1 min czytania 2016-01-29

Grupa Wirtualna Polska 1 września 2015 r. zainicjowała ogólnopolski konkurs „Pierwszy Mail. Bezpieczeństwo w Internecie”. Objął go patronatem honorowym Minister Edukacji Narodowej. Projekt edukacyjny Grupy WP, skierowany do uczniów państwowych szkół podstawowych, kładł nacisk na rozwijanie praktycznych umiejętności, jak zakładanie skrzynki e-mail oraz kwestie zachowania bezpieczeństwa w sieci. Pierwszy jego etap polegał na przeprowadzeniu lekcji dotyczącej odpowiedzialnego korzystania z poczty elektronicznej, według scenariusza przygotowanego przez Grupę WP i zaaprobowanego przez MEN. W drugim należało rozwiązać zadanie konkursowe, mające na celu zwrócenie uwagi uczniów, w nieszablonowy, ciekawy sposób, na zagadnienia ochrony danych osobowych w sieci.

– W ciągu czterech miesięcy trwania konkursu zgłosiło się do nas 1270 szkół, przesyłając blisko 2000 prac. Przeanalizowaliśmy wnikliwie każdą z nich. Wyłoniliśmy dwa zwycięskie projekty. Zwracaliśmy przy tym uwagę na kreatywność, tak dzieci, jak i nauczycieli. Bardzo ważne było też dla nas wykazanie, że uczniowie posiedli wiedzę na temat podstawowych zasad odpowiedzialnego korzystania z poczty e-mail. – mówi Karolina Malewicz, Brand Manager Grupy WP, koordynator przedsięwzięcia. – Dla zespołu WP Poczty nie był to zwyczajny konkurs, projekt traktowaliśmy niemal jak misję. Chcieliśmy zwrócić uwagę rodziców, nauczycieli na bezpieczeństwo dzieci w internecie. Edukowaliśmy przez zabawę. Zainteresowanie akcją, ogrom nadesłanych prac, nietuzinkowych, kreatywnych, pokazuje, że osiągnęliśmy nasz cel. Wszystkim szkołom za udział w konkursie, gratulujemy zwycięzcom i zapewniamy, że akcja będzie kontynuowana. – dodaje Malewicz.

W styczniu nauczyciele reprezentujący zwycięskie szkoły wyjechali, wraz z Hewlett-Packard, do Londynu na BETT Show 2016 – największe targi poświęcone technologii edukacyjnej. To dodatkowa nagroda ufundowana przez partnera konkursu.

Na BETT Show spotykają się co roku wizjonerzy i twórcy nowoczesnych rozwiązań dedykowanych edukacji, a także wszystkie osób zainteresowane kierunkami rozwoju nauczania w dobie popularyzacji rozwiązań internetowych, mobilnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja „Pierwszy Mail. Bezpieczeństwo w Internecie” zakończyła się 31 grudnia.

Grupa WP planuje w tym roku uruchomienie kolejnej edycji projektu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Partnerami konkursu były firmy Intel i Hewlett-Packard, patronem medialnym – magazyn „IT w Edukacji”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się