Czułe walentynki z TOUS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czułe walentynki z TOUS

Wystartowała nowa kampania marki TOUS pod hasłem „Happy Valentine’s Day” pokazująca biżuterię jako wyjątkowy prezent dla ukochanej osoby. Za zaplanowanie strategii mediowej TOUS wokół święta zakochanych odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Walentynki stanowią wyjątkowo miłą okazję do eksponowania biżuterii marki TOUS. Z tej okazji realizowana jest kampania wizerunkowa pokazująca, iż TOUS to także piękny prezent na romatyczne okazje. Oprawa graficzna działań została przygotowana przez znanego fotografika, Nacho Alegre.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aktywności promujące produkty TOUS są prowadzone w digitalu oraz prasie. Komunikacja odbywa się m.in. w serwisach kobiecych, modowych i lifestyle (m.in.: party.pl, wysokieobcasy.pl, fashionpost.pl, styl.pl) oraz na blogach modowych. Reklamy prasowe z kolei pozycjonowane są w popularnych magazynach kobiecych i people, takich jak: Viva, Gala, Elle, Party, Show, Flesz. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij