Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Akcja ambientowa dla Princessy

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, we współpracy z AMS, wykorzystała interaktywną gablotę citylightową na jednym z przystanków we Wrocławiu do realizacji akcji ambientowej dla marki Princessa.
O autorze
0 min czytania 2016-02-02

Interaktywny citylight został zainstalowany na jednym z wrocławskich przystanków. Kiedy pojawiał się na nim pasażer oczekujący na autobus, słyszał z głośników damski głos komentujący jego strój, samopoczucie czy aktualną sytuację. Pasażer zaintrygowany głosem lektorki zerkał na citylight, gdzie pojawiały się chmurki z tekstami skierowanymi bezpośrednio do niego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj