Interaktywny citylight został zainstalowany na jednym z wrocławskich przystanków. Kiedy pojawiał się na nim pasażer oczekujący na autobus, słyszał z głośników damski głos komentujący jego strój, samopoczucie czy aktualną sytuację. Pasażer zaintrygowany głosem lektorki zerkał na citylight, gdzie pojawiały się chmurki z tekstami skierowanymi bezpośrednio do niego.
Akcja ambientowa dla Princessy
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 02.02.2016
- 2 min czytania
0 udostepnień

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, we współpracy z AMS, wykorzystała interaktywną gablotę citylightową na jednym z przystanków we Wrocławiu do realizacji akcji ambientowej dla marki Princessa.