Konceptika wypromuje marki Citroen i DS Automobiles w mediach społecznościowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konceptika wypromuje marki Citroen i DS Automobiles w mediach społecznościowych

Z początkiem lutego agencja Konceptika rozpocznie wdrażanie strategii i realizację działań komunikacyjnych dla marek Citroen i DS Automobiles. Komunikacja będzie oparta o szeroko pojęte działania w internecie.

W ramach całościowej obsługi internetowej Konceptika zajmie się m.in. egzekucją działań komunikacyjnych w kanałach social media takich jak Facebook, Twitter i Instagram i YouTube oraz monitoringiem internetu w temacie obsługiwanych marek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komunikacja będzie kładła duży nacisk na real time marketing oraz real time talking.

Agencja została wybrana na drodze przetargu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij