Tiger dodał energii uczestnikom meetYT

Marka Tiger była głównym sponsorem ogólnopolskiego wydarzenia dla fanów i twórców YouTube, które odbyło się pod koniec stycznia na hali EXPO w Krakowie. MeetYT to jedna z największych imprez związanych z internetową twórczością video, event tworzony i rozwijany przez fanów.
O autorze
1 min czytania 2016-02-04

Dzięki wsparciu Tygrysa nikomu z tysięcy uczestników nie zabrakło energii!

Tiger pojawił się w Krakowie, aby pobudzić do działania wszystkich uczestników meetYT. Charakter i moc Tygrysa idealnie wpasowały się w atmosferę wydarzenia, na którym fani, twórcy i osobistości YouTube z całej Polski spotkali się już po raz czwarty. Kolejny raz okazało się, że imprezy meetYT to dla wszystkich okazja na doładowanie się pozytywną energią! W tej kwestii oczywiście nie zawiódł Tiger, który był głównym sponsorem tej inicjatywy.

W czasie imprezy odbyło się wiele wydarzeń towarzyszących – koncertów, paneli dyskusyjnych i wystąpień. Łyk energii w ciągu całego dnia pełnego emocji był ważnym punktem programu dla uczestników eventu. Każdy z czterech tysięcy gości mógł skorzystać z porządnej dawki mocy Tygrysa na stoisku marki. Dodatkowo Tiger wspierał także graczy, którzy w czasie imprezy spędzali czas przy komputerach w strefie gamingu.

Jak przystało na wydarzenie o YouTube – w sieci ciągle pojawiają się nowe video-relacje z eventu. Zachęcamy do zapoznania się z jedną z nich, na znanym wielu kanale Ponki. YouTuberzy tworzący Ponki byli jednymi z głównych gości imprezy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing