Grey z kampanią dla kolejnej marki Ferrero - Kinder Bueno

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grey z kampanią dla kolejnej marki Ferrero - Kinder Bueno

Właśnie ruszyła najnowsza kampania Kinder Bueno „Orient Express”. To kolejna marka z portfolio Ferrero, dla której agencja GREY realizuje kampanię.

Najnowsze działania marki Kinder Bueno mają na celu przekonanie konsumentów, aby „pozwolili się rozpieszczać”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania zabiera widza w świat fantazji Orient Expressem, gdzie w niezwykłym przedziale każdy może poczuć, jaką przyjemność daje smak Kinder Bueno. Założeniem działań komunikacyjnych było podkreślenie tego, co czyni smak Kinder Bueno wyjątkowym – unikalnego połączenia aksamitnej czekolady i kruchego wafelka, wypełnionego delikatnym  i orzechowym kremem.

- Prowadzenie działań dla Ferrero Polska Commercial to dla nas ogromne wyróżnienie. Tworząc „Orient Express” dla Kinder Bueno chcieliśmy, by kampania – jak sam batonik – była momentem przyjemności i wytchnienia – mówi Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group Poland. 

GREY Group Poland odpowiada za kreację działań ”Orient Express”. Kampania jest prowadzona w kanałach TV, OOH oraz digital.

Realizacja: GREY Group Poland
Dom mediowy: Vizeum
Dom produkcyjny: Papaya
Reżyseria: Damien Krisl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij