Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sylwia Chada w zespole Epic Makers

Do zespołu Epic Makers, studia produkcji internetowych z największą w Polsce siecią partnerstw YouTube, dołączyła Sylwia Chada. Na stanowisku dyrektora biznesu, wspólnie z Łukaszem Grzejkiem, będzie zarządzać Epic Makers i tworzyć strategię dalszego rozwoju sieci.
O autorze
0 min czytania 2016-02-08

Jako dyrektor biznesu Sylwia Chada zajmie się przede wszystkim realizacją budżetu Epic Makers, będzie też wspierać Łukasza Grzejka w zarządzaniu biznesem.

– W grudniu 2015 r. materiały wideo tworzone przez partnerów Epic Makers osiągnęły rekordową liczbę ponad 205 mln wyświetleń. To dowód na to, jak dynamicznie rozwija się nasza sieć. Sylwia Chada, która jest doświadczonym menadżerem i zna zarówno media, jak i branżę reklamową, pomoże nam realizować kolejne, ambitne cele – mówi Łukasz Grzejek, szef Epic Makers.

Sylwia Chada z rynkiem mediów związana jest od 18 lat. Poprzednio była dyrektorem produktu wideo i sprzedaży produktów premium w biurze reklamy Media Impact Polska. Wcześniej pracowała w firmie Atmedia Interactive, a także w Wydawnictwie Bauer i Grupie Polskapresse oraz w domach mediowych m.in. Starcom i Pan Media Western.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj