Jako dyrektor biznesu Sylwia Chada zajmie się przede wszystkim realizacją budżetu Epic Makers, będzie też wspierać Łukasza Grzejka w zarządzaniu biznesem.
– W grudniu 2015 r. materiały wideo tworzone przez partnerów Epic Makers osiągnęły rekordową liczbę ponad 205 mln wyświetleń. To dowód na to, jak dynamicznie rozwija się nasza sieć. Sylwia Chada, która jest doświadczonym menadżerem i zna zarówno media, jak i branżę reklamową, pomoże nam realizować kolejne, ambitne cele – mówi Łukasz Grzejek, szef Epic Makers.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Sylwia Chada z rynkiem mediów związana jest od 18 lat. Poprzednio była dyrektorem produktu wideo i sprzedaży produktów premium w biurze reklamy Media Impact Polska. Wcześniej pracowała w firmie Atmedia Interactive, a także w Wydawnictwie Bauer i Grupie Polskapresse oraz w domach mediowych m.in. Starcom i Pan Media Western.