Sylwia Chada w zespole Epic Makers

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sylwia Chada w zespole Epic Makers

Do zespołu Epic Makers, studia produkcji internetowych z największą w Polsce siecią partnerstw YouTube, dołączyła Sylwia Chada. Na stanowisku dyrektora biznesu, wspólnie z Łukaszem Grzejkiem, będzie zarządzać Epic Makers i tworzyć strategię dalszego rozwoju sieci.

Jako dyrektor biznesu Sylwia Chada zajmie się przede wszystkim realizacją budżetu Epic Makers, będzie też wspierać Łukasza Grzejka w zarządzaniu biznesem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- W grudniu 2015 r. materiały wideo tworzone przez partnerów Epic Makers osiągnęły rekordową liczbę ponad 205 mln wyświetleń. To dowód na to, jak dynamicznie rozwija się nasza sieć. Sylwia Chada, która jest doświadczonym menadżerem i zna zarówno media, jak i branżę reklamową, pomoże nam realizować kolejne, ambitne cele - mówi Łukasz Grzejek, szef Epic Makers.

Sylwia Chada z rynkiem mediów związana jest od 18 lat. Poprzednio była dyrektorem produktu wideo i sprzedaży produktów premium w biurze reklamy Media Impact Polska. Wcześniej pracowała w firmie Atmedia Interactive, a także w Wydawnictwie Bauer i Grupie Polskapresse oraz w domach mediowych m.in. Starcom i Pan Media Western.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij