…pomiędzy markami a konsumentami i generują sprzedaż.
Kluczem do zrozumienia i odpowiedzenia na potrzeby współczesnych konsumentów jest technologia, która nie tylko pozwala na zintensyfikowanie i spersonalizowanie kontaktu pomiędzy marką a konsumentem, ale także pozwala zinterpretować i odpowiedzieć na jego potrzeby. Głównym celem konferencji jest wymiana doświadczeń i wskazanie nowych możliwości działań na rynkach lokalnych i międzynarodowych.
Zobacz również
Podczas Brandnovation wystąpią m.in.: Marco Sawrey (Director of Product Management, Webcollage by Answers) Yuri Drabent (Creative Director, Isobar Poland) czy Alex Handcook (Senior Marketing Manager, Selligent GmbH)
Konferencja zgromadzi ponad 150 kluczowych marketerów – specjalistów, ekspertów i praktyków poszukujących wiedzy i inspiracji. Już 25 lutego uczestnicy będą mieli możliwość nie tylko wysłuchania interesujących wystąpień, ale także przetestowania na miejscu najnowszych rozwiązań wspierających komunikację z konsumentami. To spotkanie będzie doskonałą okazją do nawiązania międzynarodowych kontaktów, wymiany doświadczeń, poznania nowych usług i nowatorskich rozwiązań z zakresu e-commerce, CRM, innowacyjnych technologii, które będą decydować o dalszym sukcesie firm i marek w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
We współpracy z klientami agencje stają się coraz częściej doradcą biznesowym. W Hyperemedia, która obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia, obok strategii komunikacji marketingowej klienta, analizujemy dziś cały ekosystem technologii wspierających interakcje z konsumentami na każdym etapie jego doświadczeń z marką. Poprzez podejście Brand Commerce Consulting, wypracowujemy rekomendacje działań prowadzących do zbudowania i/lub wzmocnienia lojalności konsumentów poprzez wielokanałową personalizację, interaktywność oraz połączenie wszystkich punktów styku konsumenta z marką w jeden ekosystem. – Mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Hypermedia i dodaje – Staramy się doprowadzić do tego, żeby „zachowanie” marki w nowych mediach odpowiadało oczekiwaniom konsumenta w danej chwili, w danym medium – tym samym „skracamy dystans” i wzmacniamy wizerunek marki jako responsywnej i przyjaznej. Konferencja Brandnovation będzie platformą pozwalającą uczestnikom zobaczyć praktyczne przykłady z różnych branż i rynków oraz przedyskutować jak technologia pomaga kreować mocne marki, prowadząc do zwiększenia sprzedaży.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Do dyspozycji uczestników konferencji zostanie oddana strefa innowacji przygotowana przez zespół Creative Technology Team z Hypermedia – linked by Isobar. Strefa Innowacji to przestrzeń w której znaleźć i przetestować będzie można m.in. Oculust Rift czy Samsung VR Gear. W strefie innowacji pojawią się nie prezentowane dotąd narzędzia technologiczne i analityczne przygotowane przez grupę Dentsu Aegis Network.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Brandnovation odbędzie się w czwartek, 25 lutego 2016 r. w budynku X2, siedzibie Dentsu Aegis Network Polska, grupy komunikacyjnej, której częścią jest Hypermedia – linked by Isobar. Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie.