Leroy Merlin wdrożyło system rekomendacji QuarticON

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leroy Merlin wdrożyło system rekomendacji QuarticON

Sieć sklepów Leroy Merlin wzbogaciła swój portal e-commerce o system rekomendacji QuarticON, który w czasie rzeczywistym dopasowuje promowane produkty do indywidualnych zachowań użytkowników i zwiększa sprzedaż.

System QuarticON gromadzi dane o zachowaniach użytkowników odwiedzających leroymerlin.pl, ich zainteresowaniach i dotychczasowych zakupach, a następnie w wybranych sekcjach portalu wyświetla dopasowane propozycje produktów. W efekcie algorytmy QuarticON zwiększają zarówno liczbę osób dokonujących transakcji, jak i wartość koszyka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– System rekomendacji pełni funkcję podobną do sprzedawcy doradzającego klientom Leroy Merlin w sklepach stacjonarnych – mówi Przemysław Mańkowski, CEO QuarticON.– Takie rozwiązanie ma dużą wartość dla konsumentów, szczególnie że oferta sklepu liczy ponad 60 tys. produktów.

Dodatkowo funkcje dopasowania do kontekstu i upsellingu zwiększają sprzedaż asortymentu, który do tej pory był trudny w sprzedaży, bo klienci nie wiedzieli o jego istnieniu lub nie zdawali sobie sprawy, że go potrzebują. System ułatwia również dopasowywanie produktów do siebie, np. ze względu na wymiary czy parametry. Dotychczasowe doświadczenia QuarticON wskazują, że efektem wdrożenia ich rozwiązania jest średnio 8,6% wzrost sprzedaży klientów.

Sieć Leroy Merlin wybrała system QuarticON w drodze rekomendacji. Jego wdrożenie łączy się z filozofią marki, w myśl której sklepy sieci to miejsca, gdzie każdy znajdzie produkty i porady dopasowane do swoich potrzeb i oczekiwań.

O QuarticON

QuarticON to uznany lider na rynku e-commerce, oferujący kompleksowe rozwiązania z zakresu inteligentnych systemów personalizacji i rekomendacji. System przetwarza dane o zachowaniach użytkowników, tworzy ich profile behawioralne i w ten sposób proponuje im najlepiej dopasowane produkty. Z narzędzi QuarticON korzysta już kilkaset firm, w tym Tchibo, Tesco, Intersport, Komputronik i Praktiker. QuarticON posiada biura w Warszawie, Londynie, San Francisco i Szanghaju.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij