TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w obszarze marketingu w Santander Consumer Banku

Dariusz Józefiak objął stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu i Reklamy w Santander Consumer Banku. Zastąpił na tym miejscu Wojciecha Pysiewicza, który od 1 lutego odpowiada za obszar kredytów konsumenckich w Zarządzie Santander Consumer Finance Benelux.
O autorze
1 min czytania 2016-02-15

Santander Consumer Finance Benelux jest spółką z dywizji Santander Consumer Finance działającej w Belgii i Holandii.

Dariusz Józefiak posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu działaniami z obszaru marketingu i obsługi klienta w instytucjach finansowych.  Karierę w finansach rozpoczął w 1999 roku w Polskim Towarzystwie Finansowym, gdzie odpowiadał za badania i analizy marketingowe, zarządzanie zespołem marketingu bezpośredniego, a jako Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu m.in. za tworzenie planu i budżetu marketingowego. W 2008 roku przeszedł z Santander Consumer Banku do Family Finance, jednej ze spółek należących do Kulczyk Investments, gdzie zajmował stanowiska Dyrektora Departamentu Contact Center, Badań i Analiz Marketingowych oraz Dyrektora ds. e-marketingu. W 2010 roku wzmocnił zespół Money Expert budując pozycję firmy w internecie. Od 2012 roku pełnił funkcję Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej w Santander Consumer Banku. Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie uzyskał tytuł Doktora Nauk o Ziemi oraz Programu MBA na obecnym Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Wojciech Pysiewicz był Dyrektorem Departamentu Marketingu w Santander Consumer Banku od 2007 roku. Do Grupy Santander przeszedł z Open Finance i Noble Banku, gdzie pełnił funkcję Doradcy Zarządu ds. Marketingu i PR. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Pracę zawodową rozpoczął w trakcie studiów jako dziennikarz „Pulsu Biznesu”, pisał także do miesięcznika „Press” i innych tytułów branżowych.  Karierę kontynuował w instytucjach finansowych odpowiadając za takie obszary jak marketing, PR, zdalne kanały dystrybucji. W Santander Consumer Banku, obok działań marketingowych, przez 5 ostatnich lat koordynował także prace Komitetu Produktów. W ostatnim półroczu wraz z zespołem prowadził projekt sponsoringu Justyny Kowalczyk. Jest współautorem pierwszych w Polsce książek poświęconych marketingowi sportowemu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj