Wielki Finał Party Challenge by Desperados

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wielki Finał Party Challenge by Desperados

W sobotę, 27 lutego Wielki Finał Party Challenge by Desperados! O tytuł Mistrza Polski Twórców Imprez rywalizować będą: Flirtini, Mewa Towarzyska, Szpadyzor Records oraz Wiadomo. To będzie wydarzenie, jakiego nie gościła jeszcze żadna scena klubowa na świecie!

Gwiazdorskie sety zagrają: SBCR (The Bloody Beetroots), White Lies Dj Set, Auer i Bshosa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od 15 lutego we wszystkich stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych emitowany jest nowy spot zapowiadający wielki finał Party Challenge by Desperados. Kto najlepiej rozkręca imprezę? Kto zapewnia najlepsze muzyczne doznania i uwalnia najwięcej imprezowej energii?

W Party Challenge by Desperados przedstawiciele sceny klubowej z czterech miast Polski konkurują o miano najlepszego twórcy imprezowych wydarzeń. W Wielkim Finale zmierzą się zwycięzcy lokalnych pojedynków, które w styczniu i lutym rozegrały się w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie. Każda z czterech ekip zorganizuje imprezę na swój unikalny sposób.

O tym, kto wygra i zostanie pierwszym Mistrzem Polski Twórców Imprez zdecydują uczestnicy imprezy, która odbędzie się w Instytucie Energetyki w Warszawie. Bo to właśnie imprezowicze są sędziami w Party Challenge by Desperados i w trakcie pojedynków za pomocą specjalnej aplikacji oddają swoje głosy na lepszą ich zdaniem imprezę.

Biletów na to wydarzenie nie można kupić, ale można je wygrać m.in. w konkursie na profilu Desperadosa na Facebooku, a także mediach muzycznych i miejskich (muno.pl, Aktivist, 4FunTV).

Warto też śledzić kanały społecznościowe imprezowych ekspertów Desperadosa: Zosi Zborowskiej i Wujaszka Liestyle, którzy od pierwszego pojedynku relacjonują wydarzenia Party Challenge podczas live-streamingów na profilu Desperadosa, a także w na swoich Instagramach i Snapchatach.

Za kreację spotu odpowiada agencja GOOD, a za produkcję – OPUS FILM. Agencja K2 odpowiedzialna jest za działania digital i social media marki Desperados. Działania PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest. Serię wydarzeń Party Challenge by Desperados organizuje agencja eventowa BRAVE.

Szczegóły wydarzenia na party.desperados.com

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij