Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Boli? Ma boleć!

TheCathlons Level Hard, czyli kolejna odsłona kampanii Decathlonu autorstwa K2.
O autorze
0 min czytania 2016-02-16

Decathlon kojarzy się z przystępnymi cenowo artykułami sportowymi dla całej rodziny, ale w swoim asortymencie ma również akcesoria dla prawdziwych „prosów”. I do nich właśnie adresowany jest najnowszy spot.

Kampania promuje techniczną odzież do cross treningu. Co ciekawe, wszyscy aktorzy występujący w filmie, to autentyczni pracownicy Decathlonu, a sam film kręcono między innymi w siedzibie K2.

Kampania ruszyła 12 lutego. W telewizji można zobaczyć spoty o długości 15 i 30 sekund, natomiast w internecie spot 50-sekundowy.

To już siódma kampania Decathlonu autorstwa agencji interaktywnej K2. Produkcją zajęła się OTO Film, za zakup mediów odpowiada MullenLowe MediaHub.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing