By trafić do takich odbiorców, należało użyć szczególnych narzędzi. Agencja, współpracując z Coty Polska, chce komunikować produkt jako symbol różnorodności, tolerancji, przyjaźni, miłości bez granic.
Premiera zapachu w Polsce ma miejsce 12 lutego 2016. Agencja kreatywna Adbirds odpowiada za koncepcję kreatywną, strategię komunikacji oraz koordynację wszystkich elementów projektu na polskim rynku.
Filozofia marki zainspirowała Adbirds do stworzenia konkursu „#the2ofus”, opartego na koncepcji tatuaży-kalkomanii. Konkurs zachęca odbiorców do umieszczenia na Instagramie zdjęć z hashtagami #ck2 i #the2ofus. Autorzy zdjęć wpisujących się w świat marki ck2 otrzymują parę identycznych tatuaży. Adbirds zachęca do podzielenia się nimi ze swoją drugą połówką, spotkania się w realu, zrobienia wspólnego zdjęcia i wrzucenia go na Instagram. Udział w konkursie polega więc na połaczeniu się w parę z drugą osobą, dowolną – bliską, daleką, dziewczyną, chłopakiem. To element aktywacji stanowiący za urealnienie filolozfii ck2 – stworzonego z myślą o obojgu płci zapachu tolerancji i niepohamowanych emocji. Zwycięzcy konkursu #the2ofus wygrają nagrody natychmiastowe oraz zawalczą o nagrodę główną – spełnienie marzenia.
Piotr Ciupiński, dyrektor kreatywny Adbirds: Mieliśmy bardzo wysoko postawioną poprzeczkę: przez kultowy zapach ck one, a także dość wybredną i specyficzną grupę docelową. Dlatego większość komunikacji realizujemy w internecie, przy pomocy takich serwisów jak Facebook, Instagram i Snapchat.
Dlatego wymyśliliśmy konkurs ze zmywalnymi tatuażami, który świetnie wpisuje się w ideologię marki, w jej przekaz: wolność, tolerancja i gender free. Wybraliśmy głównych ambasadorów marki: Karolinę Gilon i Radka Pestkę, finalistów ostatniej edycji Top Model. Oboje idealnie wpisują się w charakter marki: są niezależni, odważni i przebojowi. Przez 3 miesiące będą w swoim stylu promować zapach ck2. Dzięki temu, liczymy na duże zaangażowanie grupy docelowej i sukces rynkowy ck2.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Adbirds zaangażowało w zabawę lokalnych ambasadorów marki i influencerów. Głównymi ambasadorami są Karolina Gilon i Radek Pestka, finaliści ostatniej edycji Top Model. Na potrzeby konkursu #the2ofus i promocji perfum ck2 powstał landing page pod adresem. Dodatkowo akcja jest komunikowana na fanpage’u globalnym FB Calvin Klein i towarzyszą jej serie eventów klubowych z samplingiem ck2 na terenie Warszawy oraz działania instore w perfumeriach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcję wspiera kampania display i VOD.
Kampania potrwa do 15 kwietnia br.
Za kreację globalną odpowiada agencja MOTHER, Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZENITHOPTIMEDIA.