Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Filip Szarama w Havas Worldwide Warsaw

Do zespołu kreacji Havas Worldwide Warsaw dołączył nowy senior art director – Filip Szarama.
O autorze
0 min czytania 2016-02-18

Szarama z branżą reklamową jest związany od ponad siedmiu lat. Przed dołączeniem do Havas Worldwide Warsaw pracował w JWT Lemon Sky, Grey Group Poland, Digital Wonderland i Red8 Digital, a także w Hypermedia Isobar i The Digitals. Na swoim koncie ma kapanie dla takich klientów, jak: IKEA, Microsoft, Allegro, Cyfrowy Polsat, Volvo, Orange, Wars-Sawa-Junior: Przegląd Warszawski, mBank.